Mala od lavande proslavila rođendan novim pogonom

Autor: Marta Duić , 20. siječanj 2022. u 06:15
Ivana Trut osmislila brend i s još dvoje ljudi izrađuje kozmetičke preparate/PD

Nakon deset godina poslovanja u asortimanu imaju 70 proizvoda.

Mala od lavande prošle godine proslavila je deset godina poslovanja. a idejna začetnica brenda Ivana Trut prisjetila se početaka kada je bez sredstava za ulaganje sama osmislila prva četiri proizvode i dizajn brenda. Danas ima 70 proizvoda u asortimanu, glavni kanal prodaje im je web shop, a deset posto prometa dolazi im i od izvoza.

“Kupci su ti koji su prepoznali ovaj rad i trud, dali mu povjerenje i podigli ga, oni su bili menadžeri Male od lavande. Trenutačno nas je troje i u prvoj polovici ove godine plan nam je zaposliti još jednu osobu”, kaže Ivana Trut i napominje da ih je, iako je korona većini djelatnosti donijela veliki pad poslovanja, taj trend zaobišao.

Bez kredita
U tom smislu online poslovanje bilo im je prednost jer su im obje godine pandemije donijele rast. Uz to, kupili su i dva nova stroja koji su ubrzali procese i izbacili dvije nove kolekcije proizvoda povodom desetog rođendana.

“Lavanda je posađena 2008.godine i do 2011. kad sam preuzela polja od oca nakupila se golema količina eteričnog ulja koje nije bilo moguće prodati – za domaće tržište bili smo preveliki, a za vanjsko tržište premali.

Počeli su sa svega četiri proizvoda/PD

Odlučila sam tu sirovinu utrošiti u kozmetiku što se pokazalo dobrom idejom. Zadnje ulaganje bio je novi proizvodni pogon u Sesvetama i tri nova stroja. To je bilo ulaganje od više od pola milijuna kuna što je ogroman novac za nas kao malu firmu, ali ponosno mogu reći da se sve financiralo iz poslovanja i da tvrtka od prvog dana postojanja nije koristila nikakve kredite i nadam se da će tako i ostati”, ističe Trut.

Iako su na početku imali vlastiti uzgoj, danas biljne sirovine za svoje proizvode nabavljaju uglavnom od domaćih proizvođača, a mali dio uvoze.

“Najprodavaniji proizvodi su deo kreme za koje dajemo garanciju – ako ne izdrže cijeli dan vraćamo novac bez potrebe da nam se vraća proizvod. Slijedi pasta za zube s ugljenom, kolekcija s čajevcem i šamponi za kosu, posebno onaj s koprivom.

Zanimljivo je da su to proizvodi koji su nastali u prvoj godini postojanja što mi je potvrda da od prvog dana radimo vrhunsku kvalitetu. Planiramo izbaciti kroz iduća dva mjeseca još četiri proizvoda, dva se odnose na ljetni asortiman, a dva su posvećena njezi lica i osjetljivoj koži”, otkriva Trut.

Za deo kreme, svoj najprodavaniji artikl, daju i garanciju/PD

Shopping aplikacija
Osim web shopa koji im donosi 70 posto prometa glavni partner im je web trgovina Tvornica zdrave hrane, a ‘mala od lavande’ se pohvalila i da imaju i vlastitu shopping aplikaciju za Android i iOS, koju mogu skinuti korisnici na mobitel.

Osim proizvoda pod brendom Male od lavande, rade i za druge tvrtke, a opskrbljuju i brodove, kampove i hotele s kozmetičkim asortimanom koji oni trebaju.

Glavna izvozna tržišta su Češka, BiH, Slovenija i Njemačka, u uskoro će se i to promijeniti jer su u tijeku prijevodi weba na nekoliko jezika, a pripremaju i marketinški plan za iskorak na nova tržišta.

“Jedan od glavnih planova brenda je okrenuti se vanjskom tržištu, susjednim zemljama prvenstveno, a onda pomalo dalje”, nada se Ivana Trut.

Komentirajte prvi

New Report

Close