Švicarska tvornica čokolade Favarger, čiji je vlasnik Luka Rajić i koja je sastavni dio Lura grupe, nedavno je na tržište plasirala novu liniju čokolada koja će se, kako stoji u internom magazinu Lura grupe, uskoro ‘pojaviti u mnogim europskim zemljama, ali i na drugim kontinentima’, piše Lider.
Favarger je do sada bio orijentiran na premium proizvode i švicarsko tržište, a s novom linijom mainstream čokolada želi se probiti i na druga tržišta. Hrvatsko tržište u tom se kontekstu ne spominje. Zašto ne, odgovor Lider nije dobio ni u Rajićevoj Službi za odnose s javnošću.
No Rajić je odabrao loš trenutak za izlazak sa skupom švicarskom čokoladom na svjetsko tržište, ocjenjuje tjednik. Zbog snažnog franka prodaja 18 švicarskih proizvođača čokolada lani je pala za 2,2 posto, pri čemu se osobito smanjila prodaja na stranim tržištima – stoji u objašnjenju te ocjene.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.…čokolada mu nije naštetita, sudeći po zubima bez karijesa……ostalo , nije
bitno, koga je danas briga za premium čokolade, kraj ovako fine ponude
u trgovinama…
Uključite se u raspravu