Malološinjska hotelska grupacija Lošinj Hotels&Villas ove godine nastavlja s investicijama te će u obnovu svoja dva hotela uložiti oko 20 milijuna eura, istodobno očekujući bolju popunjenost kapaciteta nego lani koja bi već za predstojeće uskrsne blagdane slijedom najava mogla biti i 10 posto bolja nego za te blagdane prošle godine, doznaje se iz te grupacije.
Za Uskrs će imati otvorena tri hotela (Aurora, Punta i Bellevue) te villu Diana, a najviše gostiju očekuju iz Njemačke, Austrije, Slovenije i Hrvatske, pri čemu najveće povećanje bilježe s njemačkog tržišta.
Ukupno za ove uskrsne blagdane očekuju blizu tisuću turista i oko četiri tisuće noćenja, dok ostale hotele i ville iz svoje grupacije (Vespera, Alhambra, Helios, Favorita, Jelena i Kredo) planiraju otvoriti krajem travnja i u svibnju.
Očekujući da će im ova godina u konačnici donijeti bolje rezultate nego prošla, iz Lošinj Hotels&Villas odnosno Jadranka hotela ističu zadovoljstvo prošlogodišnjim rezultatima s porastom noćenja od 12 posto, na gotovo 417 tisuća, te ostvarenom dobiti od gotovo 6 milijuna kuna.
Ta je dobit i značajnija jer je ostvarena u godini u kojoj su investirali više od 12,5 milijuna kuna u obnovu Vitality Hotela Punta u Velom Lošinju koji je otvoren i prve goste primio početkom lanjskog lipnja.
Od planiranih 20 milijuna eura investicija u ovoj godini, veći dio ili 14,5 milijuna eura, odnosi se na obnovu/rekonstrukciju hotela Bellevue u malološinjskoj uvali Čikat sa tri na četiri zvjezdice, dok će preostalih oko pet milijuna eura uložiti u drugu fazu investicije u Vitality Hotelu Punta. Tamo ove godine planiraju nadograditi 'vitality zonu' proširenjem postojećeg wellnessa te gradnjom novih vanjskih bazena sa 600 četvornih metara vodene površine. Svi ti radovi počet će na jesen.
Uz investicije u objekte ove godine predviđaju i povećanje investicija u obrazovanje kadrova/zaposlenih na 1,6 milijuna kuna (lani je to bilo oko 1,3 milijuna kuna), što će također pridonijeti podizanju kvalitete ponude i poboljšanju usluga.
Iz te Grupacije važnim ističu i što će od ove sezone goste njihova tri hotela dočekati posebno odabrani aromaterapeutski mirisi u svim hotelskim prostorima zasnovani na esencijama lošinjskog bilja, što je dio ovogodišnjeg tzv. miomirisnog brendinga hotela i čime se želi pojačati doživljaj Lošinja kao otoka vitalnosti. Među biljkama i njihovim mirisnim esencijama odabranih za hotele su limun, lovor, ružmarin, lavanda, naranča, mandarina, bor i agrumi.
Od sredine siječnja ove godine na čelu tzv. zone Sunčana uvala, koja se smatra lošinjskim biserom i u kojoj su smještani hoteli Aurora i Vespera te restorani Borik, Veli Žal i Lanterna, je novi direktor Rikardo Hesky koji za ovu godinu najavljuje i obnovu infrastrukture u toj zoni te ponudu restorana Borik i Lanterna.
Lošinj Hotels&Villas je hotelski brand tvrtke Jadranka hoteli d.o.o. koja je članica Jadranka grupe, a u portfelju uz šest hotela sa smještajnim kapacitetom za više od 3.500 gostiju je i šest restorana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu