Lider u kvaliteti na hrvatskom tržištu

Autor: Poslovni dnevnik , 18. srpanj 2013. u 21:59
Mnogi Podravkini proizvodi nose oznaku Qudal

Podravkini proizvodi su primjer vrhunske kvalitete prema Qudal istraživanju, ali i osvajač niza priznanja na tržištima regije.

Ako hrvatskog potrošača, korisnika interneta, upitate što je za njega najbolji primjer i simbol vrhunske kvalitete, i ponudite mu da napiše štogod on želi – odgovoriti će vam – "Podravka".

Naime, prema Qudal istraživanju kvalitete za godinu 2013/2014 Podravka je za hrvatske potrošače, korisnike interneta u Hrvatskoj, apsolutni primjer i najbolji simbol vrhunske kvalitete na tržištu.Inače, Qudal istraživanja za godinu 2013/2014 provode se konstantno od mjeseca siječnja ove godine i do danas je već putem internetske ankete ispitano 4800 ispitanika (korisnika interneta u Hrvatskoj starijih od 15 godina). Istraženo je do sada više od dvije stotine različitih tržišnih kategorija kako bi se saznalo koje su preferencije hrvatskih kupaca kada je riječ o kvaliteti. Ispitane su i analizirane primjerice kategorije iz prehrambenog sektora, bankarskog sektora, telekomunikacija, trgovine, logistike, visokih tehnologija i dr.

Posebno je zanimljiv i može se reći – najznačajniji odgovor ispitanika Qudal istraživanja na tzv. glavno pitanje koje je glasi: "Navedite nam naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja usluga koji po vašem osobnom iskustvu i mišljenju, ili iskustvu i mišljenju vama bliskih osoba, nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu…."Najveći broj ispitanika na ovo je pitanje odgovorio: "Podravka".Osim gore navedenog glavnog pitanja, ispitanici su Podravku, odnosno tržišne marke u vlasništvu Podravke, najčešće navodili i kao ponuđača najviše razine kvalitete u čak jedanaest drugih prehrambenih kategorija Qudal istraživanja kvalitete: 1. Dodatak jelima; 2. Marmelada (džem); 3. Slatki namaz; 4. Juhe iz vrećice 5. Konzervirano povrće; 6. Konzervirano voće; 7. Gotovi umaci; 8. Senf; 9. Mješavina za kolače u prahu; 10. Riblje konzerve; 11. Brašno. Promatrajući ove rezultate, a svakako imajući u vidu pobjedu Podravke u glavnoj kategoriji Qudal istraživanja, može se zaključiti kako je Podravka za hrvatske potrošače, prema njihovom osobnom iskustvu, mišljenju i percepciji, uistinu pravi lider u kvaliteti na hrvatskom tržištu.

Zanimljivo je da je Podravka tijekom 2013. godine osvojila i značajna priznanja Best Buy Award na tržištima Slovenije i Bosne i Hercegovine koja mjere zadovoljstvo potrošača omjerom cijene i kvalitete na tržištu.Na tržištu Slovenije, potrošači su prepoznali Podravku kao ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete u segmentu "marmelada / džem", dok su na tržištu Bosne i Hercegovine, ispitanici najveći broj glasova dali Podravki u dvije kategorije: "Juhe iz vrećice" i "Marmelada / Džem". Bitno je napomenuti da niti jedna druga hrvatska kompanija nije uspjela ostvariti ovako veliki broj pobjeda u cijelom nizu kategorija na hrvatskom tržištu u ispitivanju kvalitete QUDAL (uključujući i glavnu kategoriju), a da je u isto vrijeme i na regionalnim tržištima Slovenije i Bosne i Hercegovine prepoznata od strane lokalnih potrošača, u određenim kategorijama, kao ponuđač najboljeg omjera cijene i kvalitete. Sve ovo ukazuje na iznimno povjerenje koje potrošači imaju u Podravku na hrvatskom i regionalnom tržištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close