Licencu za Aqua Maris kupili Indijci da prodaju Rumunjima

Autor: Ivana Rimac Lesički/VL , 13. travanj 2017. u 14:35
Kapi iz Rijeke najviše su tražene u Rusiji/ Goran Kovačić/PIXSELL

Od početka proizvodnje još 1998. izvedene su brojne inačice poznatih kapi, no svima je temelj morska voda.

Iz proizvodnje je izašao 135-milijunti primjerak Aqua Marisa, prepoznatljivog, najjačeg brenda tvrtke JGL-a, a s tim podatkom iz Rijeke je stigla vijest i da su licencu za taj proizvod prodali velikoj multinacionalnoj kompaniji iz Indije koja će ga plasirati pod svojim nazivom.

Riječ je o kompaniji Dr. Reddys, prisutnoj na 25 svjetskih tržišta s više od 20.000 zaposlenih, a koja će taj brend i Meralys proizvode JGL-a plasirati na rumunjsko tržište. Od 1998. otkad se proizvodi, Aqua Maris je dobio niz inačica, no svima je temelj – morska voda. "Mi volimo da ideja dođe od korisnika, liječnici i pacijenti su prvi filter. Drugi je što kaže tržište, a potom moramo provjeriti imamo li uopće slobodu nešto staviti na tržište", opisuje Maša Safundžić Kučuk prvi korak u priči kako uopće doći do proizvodnje nekog medicinskog proizvoda, naglašavajući da se uvijek nastoji pronaći dodatna vrijednost.

U slučaju poznatih kapi to je – morska voda. "Aqua Maris je bio inovativan, ali nije bio patentabilan. Prije je bila šaržna proizvodnja, a sada se proizvodi kontinuirano jer tako možemo proizvesti veću količinu i puno je brži proces. Najjače je rusko tržište, a novo je i tržište Tajlanda", opisuje ova direktorica istraživanja i razvoja u JGL-u. Ključan sastojak crpi se iz JGL-ovih lokacija odakle se voda dovozi u velikim cisternama u pogon.  

"Kroz proces proizvodnje prolazi kroz filtere tako da smo sigurni da je more koje ulazi u proizvod sterilno. Puno ljudi komentira "ah, more", ali uzmite more u bocu i vidjet ćete što će biti za dva dana – bit će mutno i imati tvari koje se filtracijom uklone i tek tada ostane čista morska voda", pojašnjava proces unosa sterilne morske vode u proizvod Zrinka Badurina Huljev, voditeljica razvoja formulacije.

Trenutačno rade i na proizvodima za uho, grlo, nos, ali i na jednom za rješavanje problema suhoće očiju. Koji će proizvod biti u konačnici hit, teško je predvidjeti, ali je zato postupak od osmišljavanja do njegova izlaska iz automatiziranog skladišta na ulazu u Rijeku standardiziran i traje oko tri godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close