Vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda Ledo snažno je iskoračio i na afričko i azijsko tržište, hvale se iz te tvrtke. Za kompaniju IFFCO Group, koja je tržišni lider u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, proizvodit će impulsni i obiteljski sladoled, koje ta grupacija izvozi u čak 30 zemalja Afrike i Azije, najviše na tržišta Saudijske Arabije, Kuvajta, Katara, Bahreina i Omana.
A sve to ide u prilog i 30-postotnom rastu prodaje Leda, na čemu neće stati. "U tijeku su pregovori i za ulazak na nekoliko novih svjetskih tržišta, za koje se nadamo da ćemo ih uskoro također predstaviti", kaže predsjednik Uprave Leda Dario Vrabec. U kompaniji koja posluje u sastavu Agrokora Ivice Todorića kažu kako je suradnja s IFFCO grupom počela lani. Za arapskog partnera prvo su počeli proizvoditi sladoled King, da bi se ponuda ove godine proširila i na obiteljski sladoled Quattro. Tvrde da je jako dobro prihvaćen, ali s malo drukčijom kombinacijom okusa od europskog tržišta – i s više šećera, jer Arapi vole ekstra slatko.
316,7mlijuna
kuna iznosila je lani Ledova dobit prije oporezivanja
Iz tvornice na zagrebačkom Žitnjaku sladoled se izravno prevozi do Ujedinjenih Arapskih Emirata, morskim putem od luke Rijeke, Jadranskim i Sredozemnim morem kroz Sueski kanal i Crveno more, sve do odredišne luke u Perzijskom zaljevu. "Ledo je jedna od rijetkih regionalnih kompanija koja se na matičnim tržištima uspijeva oduprijeti i najjačim svjetskim konkurentima. Uspjeh možemo temeljiti samo na kvaliteti, koju sve više prepoznaju i naši partneri u dalekim zemljama. Suradnja s Unipexom omogućuje nam iskorak na brojna nova tržišta u Aziji i Africi, na kojima sa svojim sladoledima, ali i s drugim smrznutim proizvodima, sigurno imamo velik potencijal", ističe Vrabec.
Trećina Ledove proizvodnje završava na 20-ak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažniji Mađarska i Slovenija, potom Norveška i SAD. Osim IFFCO grupe, Ledu su važan partner i druge kompanije poput svjetskih megatrgovaca, američkog Krogera i britanskog Tesca te norveškog Diplom-Isa. "Kontinuirano i intenzivno ulažemo u razvoj novih proizvoda, pa svake godine predstavljamo brojne novitete koji se uvijek temelje na inovacijama.
Na to je nedavno ukazao i Mintel, svjetski poznata globalna kompanija za business intelligence, objavivši opsežnu analizu portfelja Ledo proizvoda", objašnjava Vrabec. Ledo je posljednjih godina poželjan partner mnogima i izvan regije pa se trenutačno pregovara i o širenju suradnje s Tescom i Krogerom. Organski rast pratit će i novi proizvodi, koje će uskoro predstaviti. Agrokorova perjanica lani je ostvarila dobit prije oporezivanja od 316,7 milijuna kuna, što je rast od 82% u odnosu na 2014. Ukupni prihodi Leda u 2015. od 2,4 milijardi kuna bili su 13,2% veći u odnosu na preklanjsku poslovnu godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Super stvar je kad tako možemo izvoziti svoje proizvode. Treba li i puno više tako.
A hoce li imati kockice na sebi?
Uključite se u raspravu