Poslovna 2025.
RAZVOJ

Neven Pivac: Na tržište smo stavili i dodatnu premium liniju čije širenje planiramo i u narednom razdoblju

Neven Pivac, član Uprave Grupe Pivac.

Neven Pivac
01. siječanj 2024. u 13:37
Neven Pivac, Pivac/PD

Početak nove poslovne godine uvijek je rezerviran za podvlačenje crte i osvrtanje na poslovanje, a ujedno donosi i definiranje planova za nadolazeće razdoblje. U Grupi Pivac kad se osvrćemo i kad planiramo u fokusu prije svega imamo konkurentnost čiji je glavni čimbenik kvaliteta proizvoda te investicije koje su planske i opravdane. Temelji su to na kojima donosimo poslovne odluke i na čijem razvoju kontinuirano radimo.

Iza poslovno ozbiljnih izraza poput konkurentnosti i investicija kriju se šira značenja. Uz već spomenutu kvalitetu proizvoda, pokretač i nepresušan izvor inspiracije za Grupu Pivac su zadovoljni potrošači i kupci, čije povjerenje opravdavamo osiguravajući za njih vrhunske proizvode. Kvaliteta prethodi konkurentnosti, investicijama se ona dodatno unaprjeđuje, a rezultat tog cikličkog procesa odražava se u već spomenutom zadovoljstvu potrošača. Recept je to za uspješno poslovanje u kojem u Grupi Pivac jednake zasluge imaju i uprava i svi zaposlenici.

Prethodnih nekoliko godina u kojima su mnoge tvrtke brodile nemirnim tržišnim vodama, za Grupu Pivac potvrdile su važnost dugoročnog strateškog pristupa poslovanju. Iako su zbog izazovnog poslovnog okruženja bile nužne određene prilagodbe, nismo odustali od ciljeva koje smo si zadali. Nastavak realizacije planova slijedi i u 2024. u kojoj nas čeka puštanje u rad projekta Ravča 2, odnosno druge faze izgradnje velikog pogona za preradu mesa i mesnih prerađevina.

Njoj je prethodila investicija u pršutanu, najveću u jugoistočnoj Europi. Nadalje, sastavnica Grupe Pivac, tvrtka Vajda iz Čakovca, iduće će godine dobiti dvije potpuno nove, automatizirane linije za proizvodnju mesnih pripravaka, a i proširivat će se kapaciteti cijelog pogona za svježe meso. Za novi logističko-distributivni centar u Karlovcu u pripremi je dodatna elektrana, a nastavljamo ulagati i u vlastitu mrežu maloprodaje. Tako će iduću godinu obilježiti proširenje asortimana u svim poslovnicama, njihova modernizacija i širenje maloprodajne mreže kroz veće formate poslovnica koje ćemo graditi iz temelja.

Dok kroz ulaganja radimo pomake, istovremeno čuvamo ono na što smo posebno ponosni – to su naši proizvodi nositelji oznake zemljopisnog podrijetla koja kupcima jamči autentičan i kontroliran proizvod, priznate kvalitete i lokalnog podrijetla poput Dalmatinskog pršuta, Dalmatinske pancete, Dalmatinske pečenice i Međimurskog mesa ‘z tiblice. Na tržište smo stavili i dodatnu premium liniju čije širenje planiramo i u narednom razdoblju.

Izdvojio bih posebno kobasicu naziva Nostalgična, koja je iz recepta zapisanog u bilježnici naše bake Mile pretočena u proizvod koji s veseljem dijelimo s potrošačima. U 2024. također ulazimo s nadom da će određene vanjske okolnosti postati povoljnije, poput smanjenja inflacije i ulaznih troškova, ali i situacije s afričkom svinjskom kugom koja je globalni problem u primarnoj proizvodnji. Grupa Pivac u idućoj godini nastavlja jačati svoju poziciju na tržištu daljnjim ulaganjima.

New Report

Close