'Okusi sve jezike' najnovija je marketinška kampanja Podravke i škole za strane jezike grupe Lingua.
"Svaki Podravkin potrošač koji kupi 100 kuna vrijedne proizvode dobiva 1.100 kuna vrijedan paket za online učenje stranih jezika. Podravka je kao najveća i najznačajnija hrvatska prehrambena kompanija uvijek znala prepoznati trenutak. Mi kao kompanija želimo poticati naše potrošače i na potrošnju, ali i da više uče strane jezike", rekao je prilikom predstavljanja kampanje predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.
Ovakve aktivnosti podržala je i ministrica vanjskih poslova Vesna Pusić. "Kulinarstvo je najefikasnija metoda međunarodne komunikacije. Ministarstvo pdržava projekt, a Vegetu će jesti svi", poručila je Pusić.
Kampanju je došao podržati i popularni pjevač Gibonni.
Podravka je u međuvremenu poslala i priopćenje koje prenosimo u cijelosti:
Podravka je na danas održanoj konferenciji za medije predstavila jedinstvenu edukativnu kampanju ''Okusi za sve jezike'' čiji je pokrovitelj Ministarstvo vanjskih i europskih poslova. Ovom će se kampanjom kroz niz aktivnosti usmjerenih prema građanima obilježiti skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju, s naglaskom na cjeloživotno obrazovanje i učenje stranih jezika te promoviranjem kulinarske kompetentnosti kroz Podravkine marke proizvoda koje su već dugi niz godina prisutne na europskim tržištima.
Kampanjom ''Okusi za sve jezike'', Podravka svoje potrošače daruje znanjem – tečajem stranog jezika po vlastitom izboru (engleski, njemački, francuski ili talijanski jezik). O idejnom konceptu kampanje te važnosti poznavanja stranih jezika govorio je Zvonimir Mršić predsjednik Uprave Podravke, kompanije koja već dugi niz godina posluje na tom vrlo zahtjevnom tržištu. Prva potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić obratila se u ime Ministarstva vanjskih i europskih poslova koje je ujedno i pokrovitelj kampanje, a o modelu učenja stranih jezika koje će Podravka pokloniti svojim vjernim kupcima, govorila je Ivana Todorić Lieli, direktorica škole za strane jezike Lingua grupa, partnera Podravkine kampanje. Kampanju je podržao i poznati hrvatski kantautor Zlatan Stipišić Gibonni koji je nedavno izdao novi album „20th Century Man" na engleskom jeziku kojim se trenutno predstavlja i europskoj publici.
''Velika mi je čast što možemo započeti ovu društveno odgovornu akciju, a poznato je da je Podravka oduvijek znala prepoznati taj trenutak. Građanima želimo pružiti nova znanja i razvoj stvaranja svijesti o potrebi permanentnog obrazovanja, a strani jezici jedna su od razina kompetitivnosti. Zahvaljujem partnerima jer činimo veliki iskorak potičući građane da oplemene sebe. Vjerujem da će Vegeta kao najjači hrvatski brand osigurati da potrošači Podravkinih proizvoda, a to su zasigurno svi građani, uživaju u jelima.” – rekao je Zvonimir Mršić, predsjednik Uprave Podravke.
S obzirom da je cilj kampanje potaknuti građane na učenje ili usavršavanje stranih jezika čime se želi dati i doprinos ulasku Hrvatske u Europsku uniju, važnost i kvalitetu projekta prepoznalo je i Ministarstvo vanjskih i europskih poslova koje je ujedno i pokrovitelj ovog projekta.
''Drago mi je da Ministarstvo podupire ovaj projekt iz najmanje tri razloga. Prvi je što je kulinarstvo jedan od najefikasnijih modela međunarodne komunikacije, drugi je što ova akcija podržava učenje stranih jezika koje je pozitivno za generacije koje će nas voditi u Europskoj uniji. Treći razlog je dodatni srednjeeuropski moment, koji povezuje zemlje u kojima se Podravka pojavljuje sa svojim proizvodima, tako da sa sigurnošću mogu
reći – Vegetu će svi jesti.”- naglasila je prva potpredsjednica Vlade i ministrica vanjskih i europskih poslova Vesna Pusić.
''Zadovoljstvo nam je sudjelovati s Podravkom kao partnerom u ovom projektu jer ćemo svim građanima pružiti zadovoljstvo učenja. Prateći svjetske trendove i napredak u obrazovanju, učenje jezika ponudili smo svima putem online učenja. Ovom akcijom pokazujemo da doprinosimo napretku zemlje i pozivamo vas da kupujući Podravkine proizvode učimo jezike i veselimo se ulasku u Europsku uniju.” – izjavila je Ivana Todorić Lieli, direktorica škole za strane jezike Lingua grupa.
“Ponekad sam se znao uhvatiti kako sa zavišću promatram prepoznatljivost nacionalnih kuhinja, poput primjerice talijanske ili nekih drugih. Drago mi je da sam uključen upravo u ovaj projekt koji zahvaljujući našoj Podravki spaja kulinarstvo i glazbu.” – istaknuo je Zlatan Stipišić Gibonni.
Posebnost ove edukativne kampanje je i u tome što nije riječ o nagradnoj igri jer svaki kupac Podravkinih proizvoda, koji ostvari potrebne uvjete, osvaja tečaj stranog jezika. Kupnjom bilo kojih proizvoda Podravke od 10.5. do 30.6.2013. godine u ukupnoj vrijednosti od 100 kn, svaki kupac ima mogućnost poslati Podravki račun i mail adresu na koju će dobiti jedinstveni kod za pristup virtualnom, online tečaju jezika Škole stranih jezika ‘’Lingua grupa’’, stupnja koji odgovara osobnom predznanju (od A1 do C2) u trajanju od 60 sati te online polaganje certificiranog ispita.
Uz ovu edukativnu kampanju, Podravka će se već tijekom svibnja priključiti u nekoliko događanja u različitim dijelovima Hrvatske kojima se prigodno obilježava Dan Europe i skori ulazak Hrvatske u EU. U povodu nadolazećeg Dana Europe i predstavljanja 20. Porina, Podravka 9. svibnja u Opatiji organizira „EU-Brunch“ – druženje glazbenika, diplomata i kvarnerskih uglednika pod motom „Okusi za sve jezike“. Također, Podravka sudjeluje i na Euro Gastro Festivalu koji se održava 11. svibnja u Dubrovniku, a tom prigodom građani i posjetitelji Grada Dubrovnika će se upoznati s gastronomijama svih zemalja članica Europske unije, njih 27 zemalja, ali i gastronomijom Republike Hrvatske kao buduće članice 28. zemlje Europske unije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.kakav šupljak, pa to doista ne vrijedi komentirati, na to ne padaju ni gladna djeca u tanzaniji.
sad ostaje samo čekati kad će podravka tresnuti da se više ne digne. o
tkako postoji hrvatska industrija nikad tvrtke nisu vodili politički komesari, u najgorem slučaju imali su ured u kome su ljenčarili i nije im padalo na pamet miješati se u stručne poslove.
U načelu pozitivna stvar no ovo “online učenje” nije mi jasno i sigurno ne vrijedi 1.100 kn!? jer toliko košta normalan tečaj jezika. Online učenja ima i besplatnih…100 kn Podravkinih proizvoda su Vegeta i par teglica povrća,toliko su skupi
Uključite se u raspravu