Priča o kupcu Agrokorova Beljetransporta: ‘Krizne su nam godine uvijek najbolje’

Autor: Ivana Barišić/VLM , 05. veljača 2014. u 22:00
Milan Vrdoljak, vlasnik Ricarda/Marko Mrkonjić/PIXSELL

Krenulo im je 2009., kad su počeli raditi za Meggle, danas imaju respektabilnu listu klijenata, računaju na 200 mil. kn prometa.

Kupnja Agrokorova Beljetransporta, teška šest milijuna eura, prva je poslovna akvizicija tvrtke Ricardo iz Darde, čiji su osnivači, Osječani Milan Vrdoljak i Darko Rimac, u biznis ušli 1992., i to otvaranjem trgovine.

Nakon 10 godina vidjeli su da će izgubiti bitku s velikim trgovačkim centrima i na nagovor partnera prebacili su se na transport. Posao se razvijao postupno do 2009. Tada je eksplodirao. Kako se kriza produbljavala, njima je biznis cvjetao. "Imali smo 50 zaposlenih, šest šlepera i 15-ak automobila. Krenuli smo u posao s Meggleom. Poklopilo se da su nam krizne upravo najbolje godine",  priča suvlasnički dvojac Ricarda, najvećeg cestovnog prijevoznika u regiji koji se iz Osijeka preselio u Dardu u Baranji.

Sada imaju 200 zaposlenih, a u garaži isto toliko kamiona. Kupili su Beljetrans s oko 100 radnika, a svima im je ponuđeno da nastave raditi u Ricardu. "Vjerojatno su se u Belju vodili logikom tko bi to mogao kupiti. Kad nešto prodajete, uvijek pitate prvog susjeda je li zainteresiran", kaže Milan Vrdoljak, po struci trgovac.  Računaju da će s novom akvizicijom ostvarivati godišnji promet od 200 milijuna kuna. S kompanijama iz sustava koncerna Agrokor i dosad su radili.

Transport obavljaju i za Gavrilović, Franck, Badel, Meggle, Vindiju, Kraš, Altantic grupu, AWT… Svakodnevno imaju barem stotinu utovara, a u prosjeku im svaki kamion preveze oko 27 tona robe. "Specijalizirali smo se za 'industriju želuca', odnosno prijevoz hrane, od žitarica, brašna do gotovih proizvoda. U transportnoj branši takva vrsta prijevoza je možda najmanje stradala u odnosu na prijevoz građevinske robe", kaže Vrdoljak. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

baš im je posao eksplodirao kad je Pevec propao… zanimljivo!?
kod Peveca su brutto primanja bila viša od 10 000 hk (kv vozači)
ako su kod njih viša svaka čast, ali sumnjam…

baš im je krenulo kad se rođak ministar delboj aktivirao stranački.

bit će poticaja za belje,ajde bar neke koristi

New Report

Close