Poslovna 2021.
Boris Žgomba, predsjednik Uprave Unilinea

Kriza je pokazala koliko je važan održiv turizam i kvaliteta ponude

Za sektor turizma ključan će biti produžetak Vladinih mjera i na iduću godinu, do početka turističkog prometa kako bismo zadržali zaposlenost.

Poslovni.hr
29. studeni 2020. u 22:01
Foto: Duško Marušić/PIXSELL

Pandemija koronavirusa koja je obilježila ovu godinu ostavila je izrazito velik trag na cjelokupno gospodarstvo, pri čemu je turistički sektor jedan od najviše pogođenih. Sigurno je da će oporavak biti postepen, a prve pomake očekujem u 2021. godini na koju treba gledati kao na godinu stabilizacije. Ipak, vraćanje turističkih rezultata na razinu iz 2019. možemo očekivati tek tijekom 2022. i 2023. godine. Sigurnost će ostati u fokusu, posebno u turizmu.

Poslovno gledano, 2020. je u turističkom sektoru godina koju bi htjeli što prije zaboraviti – ovakve minuse nitko nije mogao planirati, a kada se gleda ukupna slika na Mediteranu, mi u Hrvatskoj smo imali dobru sezonu. Ono što trenutno značajno doprinosi opstojnosti sektora su Vladine mjere za očuvanje radnih mjesta koje su došle u pravi trenutak.

Za sektor turizma ključan će biti produžetak tih mjera i na iduću godinu, do početka turističkog prometa kako bismo zadržali zaposlenost i kvalitetne kadrove. Ova sezona pokazala nam je da je želja za putovanjem ipak snažna kada su ljudi uvjereni da su jednako sigurni kao i kod kuće. Stoga je za dobru iduću godinu ključno da se stanovništvo procijepi, kako u Hrvatskoj tako i na našim emitivnim tržištima.

U Unilineu smo, kao kompanija s dugogodišnjim iskustvom i vrhunskim stručnjacima, ovo izazovno vrijeme iskoristili za prilagodbu svih projekata i programa. Brza reakcija i “know how” omogućili su nam da i ove godine predstavimo nove projekte, prvenstveno u segmentu privatnog smještaja i na tome i dalje intenzivno radimo. Iduće godine očekujemo pomak u segmentu grupa i korporativnih putovanja te ponovnu potražnju za outgoingom, uključujući i avio karte, što je primarna tržišna niša našeg društva e-Toursa.

U ovakvim okolnostima prilagodljivost je izrazito važna. Kao i uvijek, svaka kriza je na neki način i prilika – pokazala nam je koliko je važan razvoj održivog turizma i kvalitete ponude. Pandemija je neke stvari dramatično promijenila, a samo oni čije će usluge biti prilagođene novim očekivanjima mogu se nadati uspjehu.

New Report

Close