Kraš svoja dva omiljena slatkiša spojio u jedan

Autor: Poslovni.hr , 03. studeni 2015. u 14:21
Foto: Kraš

Stvoren je jedinstveni spoj koji donosi sreću i slatki užitak u jednom.

Zahvaljujući Krašu prije više od 100 godina Zagrebom se proširio opojan miris čokolade. Bile su to prve čokolade u ovom dijelu Europe, ali i među prvima u svijetu. Kraševe čokolade oduvijek su sinonim za kvalitetu i vrhunsko slatko zadovoljstvo, a brand Dorina u sebi objedinjuje stoljetnu majstorsku izradu čokolade i moderne trendove konditorske industrije. 

Dorina je jedinstvena i zbog kontinuiranih inovacija u svom asortimanu koji je od ove jeseni bogatiji za tri nove čokolade kao rezultat slatkog spoja tri jaka Kraševa branda u okuse koji će oduševiti sve slatkoljupce.

Dorina Napolitanke svakom svojom kockicom sreće pružaju savršeni užitak u raskošnoj čokoladnoj kremi i prhkim vafel listovima. A kada se spoje Dorina i neponovljiv Krašev keks 

Domaćica, obiteljska miljenica od 1957. godine – prepoznatljivog izgleda i oblika, rezultat je kombinacija na koju nitko neće ostati ravnodušan: najfinija tamna čokolada i keks u topivoj čokoladnoj kremi obavijeni su slasnim omotačem od mliječne čokolade. Uz legendarni Krašev proizvod, čokoladne Napolitanke, odrastale su mnoge generacije. Danas Kraševi vjerni potrošači mogu uživati u jedinstvenoj slastici koja spaja kvalitetu vrhunske tamne Dorina čokolade, najfiniju čokoladnu kremu i hrskave slojeve ukusnih Napolitanki.

Osim neponovljivim i jedinstvenim okusom, nove Dorina čokolade osvajaju i atraktivnim pakiranjima. Ekskluzivna, svjetlucava zlatna folija odnosno zlatni metalizirani etui čine ih idealnim poklonom najmilijima za nadolazeće blagdane. 

Sinergijskim učinkom najpopularnijih Kraševih brendova koji svojim imageom i prodajnim rezultatima dominiraju hrvatskim tržištem stvoren je jedinstveni spoj koji donosi sreću i slatki užitak u jednom.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Nedostaju nam POKLON ČOKOLADE, POKLON BOMBONJERE…. nemaš kaj kupiti,
Bajadere, Griotte……i ..??????

New Report

Close