Japan i Koreja nova su izvozna tržišta na listi inozemnih kupaca najvećeg domaćeg konditora Kraš grupe.
Nakon učvršćivanja pozicija na lokalnom i tržištima regije te većeg broja europskih zemalja i fokusiranja proteklih godina na područje Bliskog istoka te Australije i SAD-a Kraš ove jeseni otvara novu fazu ekspanzije, okreće se i dalekim azijskim tržištima. Početkom listopada krenuo je izvoz u Koreju gdje će se u prvom valu ponude na policama naći Kraševi tradicionalni brendovi Kiki i gumeni bomboni. I dok će ta korejska pošiljka imati ulogu ispitati potrošački puls lokalnog stanovništva za hrvatske slatkiše za Japan se već priprema druga pošiljka Kraševih napolitanki.
Bulić
Ovaj iskorak je nastavak nastojanja za nalaženjem pozicija na novim, propulzivnim tržištima
Otvaranje novih tržišta, kažu u Krašu, rezultat je dugoročnih pregovora i suradnje s korejskim i japanskim poduzetnicima nakon uspostavljenih kontakata na svjetskim sajmovima."Kraš danas gotovo 50 posto svojih prihoda ostvaruje na inozemnim tržištima među kojima su i zemlje regije, Europske unije i prekomorja. Upravo na ovim posljednjima, tržištima Saudijske Arabije, SAD-a, Kanade i Australije ostvarujemo najviše stope rasta pa je izvoz na spomenuta područja tijekom prvih devet mjeseci ove godine povećan za 12 posto," kaže predsjednik Uprave Damir Bulić. Otkriva kako je ukupni izvoz u međugodišnjem razdoblju zabilježio rast od 5,5 posto. Prošle godine, podsjeća Bulić, Kraš je započeo s izvozom i na tržišta sjeverne Afrike.
"Stoga je i ovaj posljednji iskorak kroz započeti izvoz u Koreju i Japan, zapravo nastavak nastojanja za nalaženjem pozicija na novim, propulzivnim tržištima na kojima se navike potrošača ubrzano mijenjaju," naglašava predsjednik Uprave Kraša.S duge liste Kraševa slatkog programa na inozemnim tržištima najtraženije su Napolitanke, Domaćica, Dorina čokolade te premium proizvodi Bajadera i Griotte. Gotovo već pola stoljeća Kraš je prisutan na tržištu Saudijske Arabije, gdje se među brojnom konkurencijom uspio nametnuti kao dugogodišnji lider u kategoriji napolitanki.
Rezultati
Rezali troškove
U prvom polugodištu 2014. konsolidirani prihod Kraš grupe iznosio je 432,1 milijun kuna od kojih je u prodaji ostvareno 427,3 milijuna. Prodajom na domaćem tržištu realiziran je prihod u visini 237,2 milijuna kuna dok su inozemna tržišta donijela 190,1 milijun. Na ukupne rashode potrošeno je 426 milijuna kuna što je 15,6 milijuna manje nego u istom razdoblju 2013. EBITDA je iznosila35,6 milijuna kuna, a neto dobit 4,4 milijuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Opet Babicka na Krasevom honoraru.
Polugodisnji gubitak 50 milja. Nauči čitati fin. izvještaje pa piši o temi.
Uključite se u raspravu