Novu petogodišnju strategiju razvoja Hrvatske lutrije izadit će KPMG. Taj posao dobili su na javnom natječaju na kojemu je njihova ponuda Lutriji odabrana kao najpovoljnija među tri pristigle.
Ostale ponude dali su Deloitte, te A.T. Kearney u partnerstvu s BDO Savjetovanjem. Izrada strategije obveza je Lutrije kao članice Udruženja europskih lutrijskih orgnaizacija, a KPMG će izraditi uz strategiju za razdoblje od 2018. do 2022., i prijedlog ključnih projekata na kojima će se realizirati razvojni plan.
U prvoj fazi predviđeno je da se napravi snimka zatečenog stanja u Lutriji, a proučit će i kako je protekla realizacija prethodne strategije koja je obuhvaćala razdoblje od 2016. do 2018. Natječajnom je dokumentacijom predviđeno i da u drugoj fazi odabrani strateg uz nacrt strategije razvoja i strateških projekata dostavi i prijedlog akcijskog plana, kao i analizu tržišta, te potencijalnog rasta Lutrije uz eventualne akvizicije.
U kakve bi, pak, akvizicije Lutrija mogla ući biti će poznato tek kroz 120 dana, koliko je ugovoreni rok za obavljanje posla. KPMG ovu će strategiju Lutriji, inače, izraditi za 461 tisuću kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu