Trgovački lanac Konzum u prvih je devet mjeseci ove godine ostvario 160,6 milijuna kuna neto dobiti, što je smanjenje za 5,6 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, podaci su iz financijskog izvješća Konzuma objavljenog na Zagrebačkoj burzi.
Uprava Konzuma u međuizvještaju poslovanja navodi kako je ostvareni promet u prvih devet mjeseci iznosi 11,36 milijardi kuna, što je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine porast za 1,84 posto.
Ostvareni prihodi od prodaje robe u istom razdoblju iznose 9,25 milijarde kuna, što je rast za 1,08 posto.
S obzirom na trenutačne okolnosti u privredi, smanjenje raspoloživog dohotka kućanstava, te nominalni i realni pad prometa u trgovini na malo, ove poslovne rezultate ocjenjujemo primjerenim, navodi Uprava Konzuma.
Po podacima koje iznose, omjer između maloprodaje i veleprodaje nije se bitno promijenio, tako da maloprodaja predstavlja 72 posto ukupne prodaje.
Konzum je u prvih devet mjeseci povećao prodajne kapacitete za 5.525 četvornih metara te raspolaže s ukupno 304.456 kvadrata prodajnog prostora.
Iz tog trgovačkog lanca, iz sastava koncerna Agrokor, navode kako se kontinuirano radi na optimiziranju poslovnih procesa, racionalizaciji troškova, razvijaju se i uvode napredni oblici informatičke podrške, educiraju zaposleni te se povećavaju ulaganja u zaštitu okoliša.
Uprava očekuje do kraja godine ostvariti planirane poslovne ciljeve kao rezultat cjelogodišnjeg napora u podizanju efikasnosti poslovanja, navodi se u međuizvještaju poslovodstva Konzuma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu