Komunikacijski laboratorij, jedna od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću, u partnerstvu s njemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation (www.crisissimulation.eu), jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu koja može pomoći organizacijama u uspješnom upravljanju kriznim situacijama i procjeni timova za pripremljenost na krizu.
„Kao agencija s dugogodišnjim iskustvom na tržištu, svjesni smo reputacijskog i poslovnog rizika koji predstavlja svaka kriza, bila ona uzrokovana internim ili eksternim faktorima. Kvalitetno upravljanje krizom počinje u fazama planiranja, identifikacijom potencijalnih problema te mogućim ishodima kako bi se minimizirala šteta i negativne posljedice za dionike i organizaciju. Simulacija krize i vježbanje fiktivnih scenarija mogu pripremiti organizacije za uspješno upravljanje krizom. Jer nije pitanje hoće li se kriza dogoditi, nego kad će se dogoditi i koliko uspješno će organizacija upravljati njome. Usluga Crisis Simulation namijenjena je organizacijama koje i u vrijeme neočekivanih, iznimno zahtjevnih i neizvjesnih situacija žele postupati odgovorno prema svim svojim javnostima i zaštititi svoje poslovanje“, rekla je Manuela Šola, direktorica agencije Komunikacijski laboratorij ističe
Pogađa sve industrije
Zanimljiv je podatak da se čak 50 posto kriza događa u FMCG i farmaceutskoj industriji. Dodatno, prema podacima Instituta za krizni menadžment, oko četvrtinu kriza u svijetu izazivaju zaposlenici i članovi organizacije.
Prema Izvješću o globalnim rizicima za 2022. godinu Svjetskog ekonomskog foruma na prvo je mjesto kratkoročnih prijetnji stavilo ekološke prijetnje uzrokovane ekstremnim vremenskim uvjetima koji nas i sada sve više pogađaju. Sve su češći i cyber napadi, koji su se prošle godine događali svakih 11 sekundi. Sve to pokazuje kako nijedna industrija nije imuna na potencijalnu krizu.
Kome je namijenjen i kako izgleda trening ?
Crisis Simualtion namijenjen je svima koji se žele što kvalitetnije pripremiti za uspješno upravljanje krizom; prvenstveno je koristan top menadžmentu, komunikacijskim stručnjacima i donositeljima odluka. Trening je ujedno i alat za procjenu i spremnost tima na upravljanje krizom kao i provjeru funkcionalnosti postojećeg priručnika za krizne situacije.
Iako većina organizacija i danas pripremu za kriznu situaciju doživljava kao luksuz koji podrazumijeva dodatno vrijeme, novac i angažman, jedna od prednosti ovog treninga jest da ne oduzima puno vremena. U relativno kratkom periodu od par sati pruža pojedincima i timovima mogućnost uvida u načine nošenja s neočekivanim, kriznim i stresnim situacijama. Na kraju procesa, korisnici dobivaju detaljan izvještaj u kojem se analizira učinak treninga s obzirom na postavljene ciljeve te se jasno definiraju prednosti i slabosti tima te područja na kojima postoji prostor za razvoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu