Možemo se složiti da je ova godina poseban izazov za sve kompanije i da zapravo ne znamo što nas očekuje u sljedećim tjednima, a kamoli u sljedećoj godini. Jedan od trendova koji se pokazao ključnim je digitalizacija poslovanja. Iako se o tome priča godinama, ova kriza je akcelerirala taj trend i smatram da će se to nastaviti u godinama pred nama.
S druge strane, koliko god tehnološki i digitalno napredni bili, iza svega stoje ljudi, bilo da pričamo o našim zaposlenicima, partnerima ili potrošačima. Ako se osvrnemo na zaposlenike, smatram da je kriza donijela i mnoge pozitivne prakse koje će se nastaviti i u sljedećoj godini kao što su fokus na zdravlje i sigurnost zaposlenika, veću razinu transparentnosti i jačanje suradnje među odjelima. Za sljedeću godinu je gotovo sigurno da se nećemo vratiti na stari način rada i da će još neko vrijeme zaposlenici raditi od kuće ili uz niz mjera i restrikcija. Od zaposlenika se i dalje se očekuje visoka fleksibilnost i kontinuirana prilagodba planova i načina rada sukladno promjenama na tržištu. Sve navedeno stavlja dodatan pritisak na ljude i mnogima uzrokuje visoku razinu stresa. Stoga smatram da će u sljedećoj godini biti ključno kako vodimo ljude, odnosno jesmo li kao lideri dovoljno transparentni i ponizni. Možda zvuči kao floskula no u ovakvim okolnostima ključno je zadržati mentalno zdravlje, visoku motiviranost i učinak naših zaposlenika što možemo jedino ako se vratimo osnovnim vrijednostima i osiguramo da se naši ljudi osjećaju cijenjeno. A to možemo samo ako razumijemo izazove s kojima se oni svakodnevno susreću. Zato ću i ovu priliku iskoristiti da se zahvalim svim zaposlenicima kompanije HEINEKEN Hrvatska za trud i rezultate koje smo zajedno ostvarili. Sljedeća godina će biti izazovna, ali sam sigurna da uz visoku angažiranost naših zaposlenika koju oni iz dana u dan pokazuju možemo i dalje biti jedna od vodećih kompanija u Hrvatskoj.