Poslovanje Kofola grupe u prošloj godini obilježio je stabilan rast u Češkoj i Slovačkoj, značajno širenja poslovanja u Adriatic regiji, novi brendovi u portfelju grupe te mjere za oporavak na poljskom tržištu. Prodaja je 2016. godine bila za 2,7% niža u odnosu na 2015., a uzrok je promjena poslovnog modela u Poljskoj. ˝Iza nas je uspješna godina za naše brendove i ponosni smo na to˝, poručio je Marián Šefčovič, predsjednik uprave Radenska i Studenac te prvi čovjek Adriatic regije.
Kako tvrdi, na hrvatskom tržištu planiraju raditi na razvijanju tvornice u Lipiku, marketinškim kampanjama i razvoju brendova Lero, Studena i Studenac koje su preuzeli prije četiri mjeseca od Podravke. Trenutno Kofola drži 8-9% hrvatskog tržišta vode, zapošljavaju 160 ljudi, a Šefčovič poručuje kako se bliže udjelom u prodaji koji su spomenuti brendovi imali za vrijeme Podravke.
Lokalni brendovi
˝U tvornici u Lipiku smo fokusirani na domaće brendove voda i sokova, ali planiramo i dio naše ostale proizvodnje preseliti tamo te ćemo tada razmisliti i o novim zapošljavanjima. Imamo dobar tim za marketing i prodaju u Hrvatskoj te planiramo razvijanje brenda Studenac za lokalno tržište jer je to naš princip u radu s lokalnim brendovima, ulagati u brend i omogućiti mu lakši povratak na zasluženu poziciju. Naš brend Radenska ima tradiciju od 150 godina i poznat je i priznat u cijeloj regiji˝, pojasnio je Šefčovič.
Osim na najnovijim članovima portfelja, rade i na ˝retro˝kampanji za Naru i novim pakiranjima Voćka koje su uz Inku preuzeli od Badela 1862. Prošle godine postali su i proizvođači i distributeri za Pepsi, Mirindu i 7UP za hrvatsko tržište. Šefčovič napominje i kako su uvijek moguće i nove akvizicije jer ih Kofola radi po čitavoj regiji, kako kaže, čekaju priliku i iskoriste je.
Kofola grupa je napredovala u Češkoj, Slovačkoj i Adriatic regiji dvoje godine za redom, a prodajni rezultati na razini grupe porasli su za 7,8 posto ne uključujući Poljsku dok je EBITDA pokazatelj rastao za 6,6 posto. Brend Kofola je tradicionalno najviše ˝potegnuo˝, a slijedi Rauch, Vinea i Radenska.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu