U Karlovcu je danas održana prva ovogodišnja konferencija za novinare TD Inkasator. Nakon što je početkom listopada 2012. godine, Nikola Rogoz, preuzeo vođenje TD s negativnim poslovanjem i prekomjernim brojem zaposlenih, danas je direktor Rogoz upoznao javnost s pozitivnim pomacima u poslovanju i privremenim financijskim rezultatom za 2013. godinu, stoji u priopćenju. Realizirani prihodi za 2013. iznose 8.262.736,61 kn, a realizirani rashodi 7.668.565,05. Pozitivna razlika iznosi 594.171,56 kn. Nakon rezervacije sredstava za sudske postupke koji su u tijeku, a koji su proizašli iz prethodnog poslovanja društva, pozitivna razlika iznosi 158.645,76.
„Dobro smo planirali prihode i rashode za 2013. I završili je pozitivnim poslovnim rezultatom. Najveći udio u prihodima ima naplata komunalnih usluga i prihodi od upravljanja nekretninama. Prihodi nisu došli sami po sebi već su rezultat: suradnje s građanima, različitim mogućnostima otplate dugovanja koje su građani imali i koristili, povećanjem obujma poslova upravljanja i ulaskom na nova tržišta upravljanja nekretninama. Međutim, da bi se smanjio gubitak i ostvario pozitivan rezultat potrebno je uvesti i mjere štednje. Štedjeli smo na plaćama, uredskom materijalu, energiji, telefoniji i uslugama student servisa“, rekao je Rogoz te dodao kako su u 2013. bez obzira na tešku ekonomsku situaciju realizirali 2.000.000,00 kn više projekata nego prethodne godine. TD Inkasator u proteklih godinu smanjilo je broj zaposlenika sa 51 na 44, a do kraja ove godine plan je doći na 41 zaposlenog.
Osnovica plaće zaposlenima smanjena je u kolovozu 2012. S 2450,00 kn na 2200,00 kn. U godinu i pol dana zaposlenici su uštedjeli na plaćama 800.000,00 kn. Obzirom je aneks Kolektivnog ugovora vrijedio do 31.12.2013. direktor Rogoz donio je poslovnu odluku o povećanju osnovice zaposlenima na 2435,00 kn što prosječno po zaposleniku znači 500,00 neto veću plaću. „Kada smo radili plan za 2014. vidjeli smo da osnovica 2435,00 kn omogućuje ne smetano poslovanje Društva. Između ostalog, zaposlenici su dali najveći doprinos poslovnom rezultatu. Ova Odluka zaposlenicima je motivacijski faktor da u vremenu pred nama, stvari koje smo detektirali kao kritične, poboljšamo kod sebe i držimo troškove pod kontrolom jer smo si pokazali da to možemo. Svaki zaposlenik ima zadaću naći prihode na tržištu u onim poslovima koje obavlja“, rekao je Rogoz.
U Društvu je krajem 2013. Provedeno interno istraživanje među zaposlenima kako bi se dobili podaci o njihovom zadovoljstvu poslom, problemima s kojima se susreću, mogućim rješenjima problema i prijedlozima za buduće poslovanje Društva. Podaci su pokazali da je prosječan zaposlenik SSS, zrele životne dobi, zadovoljan radnim uvjetima i poslom koji obavlja. Međutim, detektirani su problemi u prenošenju poslovnih informacija odnosno nedovoljno kvalitetnoj internoj komunikaciji. Zaposlenici su predložili komuniciranje „oči u oči“ i putem e-maila, a kao četiri najbolja motivacijska faktora ističu: veću plaću, novčano nagradu za nadprosječna ulaganja, poboljšanje komunikacije i obrazovanje, stoji u priopćenju.
„Odricanjima smo Društvo doveli do pozitivnog poslovanja. U budućnosti moramo zadržati poslovni rezultat. Planiramo zauzimati još više prostora u upravljanju nekretninama i poslovima objedinjene naplate troškova stanovanja. Znamo kako se moramo ponašati prema sredstvima s kojima radimo, energijom koju trošimo na radnom mjestu i plaćama. Očekuje nas nova organizacijska struktura koja će omogućiti još učinkovitije poslovanje. Otvoreno ću reći da poslovnom rezultatu će doprinijeti kontrola potrošnje, manja bahatost, transparentniji i prisniji odnos i rad s građanima. Neću biti zadovoljan prosjekom, rezultat može i mora biti bolji. Za godinu dana možemo biti još bolje trgovačkog društvo“, zaključio je Rogoz.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu