Na današnjem press briefingu održanom u Karlovačkoj pivovari, predsjednik uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher osvrnuo se na proteklu godinu.
“Za nas je 2012. bila uspješna; u nepovoljnim ekonomskim okolnostima održali smo stabilnost naših poslovnih rezultata.”, kazao je.
Na okupljanju je predstavljen novi brend Karlovačke pivovare, Sokol. “Ovim novim brendom odlučili smo zaigrati u cjenovno dostupnom segmentu”, istaknuo je Gerschbacher. “Sokol je novo svijetlo pivo u našem asortimanu, koje karatkerizira odličan okus, visoka kvaliteta sastojaka i iznimna pitkost. To je pivo ugodne gorčine s 4,6% alkohola, idealno na kraju uspješno obavljenog posla, ili za užitak u trenucima predaha. Namijenjeno je svim potrošačima koji žele kvalitetan proizvod pri dostupnoj cijeni”. Sokol je od sredine veljače dostupan u povratnoj staklenoj boci od 0,5 l.
Nakon što je predstavio novi brend te se osvrnuo na proteklu godinu, Gerschbacher je najavio da nakon deset godina uspješnog poslovanja kao dio kompanije HEINEKEN, Karlovačka pivovara d.o.o. u predstojećem periodu planira preuzimanje naziva Heineken Hrvatska d.o.o., time i formalno potvrđujući pripadnost ovom vodećem europskom proizvođaču piva koji posluje u 71 zemlji svijeta te u svom portfelju ima više od 200 međunarodnih, regionalnih, lokalnih i specijalnih piva i jabučnih alkoholnih cidera te zapošljava oko 80000 zaposlenika diljem svijeta.
“Preuzimanje imena HEINEKEN biti će logičan nastavak poslovanja unutar vodećeg proizvođača piva u Europi. Kroz Europe. Promjena u imenu kompanije neće ni na koji način utjecati na poslovanje pivovare ili na budućnost našeg najpoznatijeg brenda, Karlovačkog piva na čijoj tradiciji ćemo nastaviti graditi uspjeh. Srce pivovare i dalje ostaje u Karlovcu, položaju od strateške važnosti za kompaniju nastavljajući tradiciju te snažnu integraciju i prisutnost u tom gradu kao i u cijeloj županiji” izjavio je g. Alexander Gerschbacher.
Investicije u Karlovačku pivovaru su u zadnjih sedam godina premašile 148 milijuna kuna, dok je prošle godine predstavljena nova linija za punjenje vrijedna više od 44 milijuna kuna. Pivovara će nastaviti ulaganja u skladu s poslovnim planovima i prethodno zacrtanim ciljevima dalje jačajući svoj odnos s potrošačima, partnerima i lokalnom zajednicom, rečeno je na briefingu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu