Kandit ‘magijom’ ušao i u Müller

Autor: Jolanda Rak Šajn/VL , 18. studeni 2014. u 13:24
Odnedavno izvoze i u Švedsku/Davor Javorović/PIXSELL

Novom linijom Magic Moments, koja povezuje Kanditove najpoznatije brandove, privukli sve trgovačke kuće u Hrvatskoj.

Posljednja dva mjeseca u godini razdoblje su najveće potražnje za čokoladama i drugim konditorskim proizvodima te u osječkom Kanditu računaju kako će u 2014., što se već vidi prema dosadašnjim rezultatima, ostvariti čak 10 posto veće ukupne prihode nego lani, priopćili su iz te kompanije.

Nova linija proizvoda Magic Moments, limitirana edicija čokoladnih delicija  koja povezuje njegove najpoznatije brandove, privukla je sve trgovačke kuće u Hrvatskoj i na izvoznim tržištima. S njom su odnedavno prisutni i u trgovačkom lancu Müller, što je, tvrde u Kanditu, dokaz kvalitete proizvoda, ali i dobre prodajne strategije novog menadžmenta. Članica Uprave Dajana Mrčela kaže kako se poslovanje odvija u dinamičnom okruženju i teško je očekivati povoljnija tržišna kretanja.

No, optimizam u toj konditorskoj tvrtki proizlazi iz činjenice da u sljedećoj godini planiraju realizirati brojne nove projekte, kao i dalji rast prihoda. Nakon ovogodišnjeg preseljenja pogona Kandita u novu tvornicu, u što je uloženo više od 20 milijuna kuna, kreće i novi investicijski ciklus ulaganjem u daljnju automatizaciju i povećanje kapaciteta proizvodnje, koji će u ovoj godini iznositi 8000 tona proizvoda. Kandit gotovo polovicu prihoda ostvaruje na izvoznim tržištima. Uz daljnji rast prodaje proizvoda u Bosni i Hercegovini, koja im je najznačajnije izvozno tržište, sljedeće godine planiraju nastavak pozitivnog trenda u Srbiji te na drugim tržištima u Adria regiji. Odnedavno izvoze i u Švedsku. 

Komentirajte prvi

New Report

Close