Millenium promocija (MPR) je gotovo četvrt stoljeća jedan od najmoćnijih igrača u području integriranog tržišnog komuniciranja, a iz nje je nastala i MPR Grupa koja danas uspješno djeluje kroz svoje tri sastavnice: spomenutu agenciju za integrirano tržišno komuniciranje Millenium promociju, Veleučilište Edward Bernays i Laconiq, kreativnu digitalnu agenciju.
Osnovana 1999. godine, Millenium promocija se ubrzano razvijala, evoluirajući u vodeću domaću i jednu od vodećih te resursno najkompletnijih agencija na regionalnom komunikacijskom tržištu. Iako je izvorno bila specijalizirana za PR, Millenium promocija se s vremenom transformirala u agenciju koja danas nudi sveobuhvatan spektar usluga, uključujući odnose s javnošću, Public Affairs, Event Management, kreativne i produkcijske usluge te planiranje i provedbu medijskih kampanja.
Millenium promocija okuplja više od 30 stručnjaka različitih profila i specijalizacija, a kroz suradnju s približno 50 prestižnih klijenata iz Hrvatske i inozemstva izgrađena su dugogodišnja i trajna partnerstva koja dodatno potvrđuju pouzdanost, inovativnost i učinkovitost ove agencije u pružanju komunikacijskih rješenja.
Širenje na europsko tržište
Suosnivači i partneri Mario Petrović i Božo Skoko od samog su početka bili usmjereni na razvoj i postavljanje trendova, a u tome su imali te još uvijek imaju veliku podršku svojih partnera u agencije te sada u Grupi – Marije Šimić i Damira Juge, ujedno i dekana Veleučilišta Edward Bernays. Skorašnja 25. obljetnica najbolji je dokaz kvalitete, trajne prisutnosti i otpornosti ove agencije u komunikacijskoj industriji, a predanost razvoju i izvrsnosti očituje se i kroz kontinuiranu prilagodbu dinamičnom komunikacijskom tržištu.
“Važno je donijeti odluku i razmišljati o nekoliko koraka unaprijed. Kada smo osnovali Millenium promociju znali smo da možemo biti najuspješniji uz kvalitetan tim ljudi, bez obzira što su odnosi s javnošću tada u Hrvatskoj bili podcijenjeni, kao što smo znali da moramo razmišljati u smjeru digitalizacije i umjetne inteligencije, pa je tako nastao Laconiq. Sada već razmišljamo o narednom projektu i o širenju na regionalno i europsko tržište.
Počeli smo sa Slovenijom prije par godina, a sada razmatramo i iskorak na druga tržišta. Sve je to, naravno, moguće uz tim kvalitetnih i predanih ljudi, na čemu sam jako zahvalan”, istaknuo je Mario Petrović. Millenium promocija u Sloveniji osnovana je prije nešto više od dvije godine, a tim stručnjaka koje okuplja klijentima pruža usluge strateških komunikacija i odnosa s javnošću, kao i usluge digitalnog marketinga.
Planira se dodatno širenje portfelja usluga, kao i agencijskih resursa, kako bi se moglo odgovoriti na rastuće potrebe tržišta.
Nedavnim osnivanjem digitalne i kreativne agencije Laconiq, čije se poslovanje zasniva na upotrebi najsuvremenijih dostupnih tehnologija i alata, MPR Grupa je pokazala da je kroz bogatu i dugu povijest poslovanja usvojena jedna važna lekcija – da nepokolebljivo gleda u budućnost u kojoj ima još mnogo toga za pokazati i pružiti na području komunikacija.
Agilnost i inovativnost se isplati
Specijaliziran za digitalni marketing, upravljanje društvenim medijima, kreativna i digitalna rješenja, te grafički dizajn i produkciju, Laconiq je s timom od 20-ak stručnjaka više nego spreman zadovoljiti buduće potrebe tržišta.
Zaključno, možemo reći da MPR Grupa služi i kao dokaz kako se agilnost, razvoj i inovativnost u području integrirane tržišne komunikacije definitivno isplate.
* Sadržaj omogućila MPR Grupa