Tema umjetne inteligencije i Chat-GPT-a i dalje intrigira poslovni svijet. Uzimajući u obzir brzinu promjena na tržištu i rapidan razvoj tehnologije, tvrtke poput Factoryja,, usmjeravaju se prema inovativnim rješenjima za još efikasnije upravljanje podacima o proizvodima kako bi svojim klijentima pomogli u optimizaciji poslovanja.
Upravljanje podacima
Mogućnosti Chat GPT-a su mnogobrojne, a u Factoryju su prepoznali kako, uz njegovu pomoć, mogu značajno uštedjeti vrijeme i novac tvrtkama s kojima surađuju, posebno kod upravljanja podacima o proizvodima.
Integraciju ovog AI alata u poslovne procese, predložili su i svom dugogodišnjem klijentu –Kenty Adria – veleprodajnom distributeru koji djeluje širom svijeta, a na našem području surađuje s trgovačkim lancima poput Konzuma, Pevexa, Tiska i Velproa.
Kada se suočimo s kompleksnošću upravljanja velikim brojem proizvoda na različitim tržištima, svaka značajka, specifikacija i prijevod predstavljaju izazov. Primjerice, Kenty raspolaže s više od 5500 proizvoda koje plasira na pet različitih tržišta. Svaki taj proizvod ima petnaestak značajki koje je potrebno prevesti i unijeti u sustav za upravljanje podacima kako bi naposljetku imali spremne deklaracije, a i opise proizvoda koje nude svojima kupcima na portalu “KOPIMS.”
Kada bi se sve te značajke proizvoda individualno prevodile na pet različitih jezika, a potom još i manualno unosile u sustav, taj posao iziskivao bi dosta vremena, a u slučaju da se ne bi koristili pojedini alati za prevođenje, tada bi vam za taj posao trebali i prevoditelji – što značajno povećava troškove obrade podataka.
No, uz pomoć Chat GPT-a, iskusnih poslovnih analitičara i programera, svi poslovi prevođenja, popunjavanja podataka u sustavu te na kraju generiranja gotovih deklaracija, mogu biti u potpunosti automatizirani. Upravo je takvo rješenje spremno za implementaciju kod Factoryjevog klijenta Kentyja, tako da će sa samo jednim klikom automatski prevoditi i u sustav unositi informacije o proizvodima za pet različitih tržišta.
Manje ljudskih grešaka
Ova integracija dolazi kao nadogradnja KOPIMS-u, portalu koji je Factory razvio za Kenty s ciljem efikasnijeg upravljanja poslovnim procesima u nabavi i distribuciji maloprodajnih proizvoda, koji je baziran na PIM/DAM/MDM platformi Pimcore. Osim što će im nova integracija donijeti uštedu vremena, brza i automatska obrada informacija ne samo da će osloboditi njihov tim od rutinskih zadataka, već također smanjuje mogućnost ljudskih grešaka.
Iz Factoryja, tvrtke specijalizirane za digitalne transformacije poslovanja, ističu da je ovo tek početak njihovog putovanja s AI alatima jer neprestano istražuju mogućnosti ove tehnologije kako bi automatizirali druge aspekte poslovanja i pružili još efikasnija rješenja svojim klijentima. Kako su već i spomenuli, potencijala ima napretek, samo ga treba pravovremeno prepoznati i pametno iskoristiti.