Društvena mreža Sportening, nastala u Zagrebu prije nepunih godinu i pol, a namijenjena spajanju i povezivanju navijača sportskih klubova, stekla je već više od četvrt milijuna pratitelja (aplikacija Sportening preuzeta više od 250.000 puta) i privukla u tom periodu više od 6,4 milijuna eura investicija. No, najnoviji potez ono je što se može smatrati “play of the day”: u Sportening je uložio i Luka Modrić, i to mu je ni manje ni više nego prvo startup ulaganje.
Modrić, proslavljeni kapetan hrvatske nogometne reprezentacije i zacijelo najbolji nogometaš u Hrvatskoj ikad, nekadašnja Zlatna lopta, najbolji nogometaš svijeta, otkriva zašto je upravo Sportening odabrao za svoj debi kao investitora:
“Kad sam vidio koliko su strastveni u Sporteningu u želji da naprave platformu koja povezuje i stvara dodatnu vrijednost za navijače, odlučio sam se uključiti. Stadioni imaju limitirane kapacitete, barovi i pubovi su nedavno bili zatvoreni i u takvim okolnostima navijači ne mogu ostvariti osjećaj pripadnosti i zajednice. Sportening rješava taj problem i želja mi je da ovim ulaganjem barem djelomično vratim navijačima za sve u karijeri”, poručio je kapetan Vatrenih, a prenose iz Sporteninga.
Ne otkrivaju, međutim, cifru, poručujući nam da “detaljnije informacije kolika je Lukina investicija ne možemo podijeliti”.
Mreža koju je osnovao Ivan Klarić, ugledni startup poduzetnik koji je osnivao i Superology te podržavao i druge poduzetnike, ulaganjem u Good Game, TalentLyft, Stemi i Fueloyal, ima urede u Zagrebu i San Franciscu, a plan joj je u narednih 16 mjeseci imati 6 milijuna korisnika u aplikaciji.
“Sportening je specijalizirana društvena mreža koja navijačima omogućava kreiranje navijačkih zajednica, dijeljenje sadržaja, ocjenjivanje igrača i druge navijačke aktivnosti”, navode iz mreže koja zapošljava više od 50 ljudi, među kojima i povratnike iz velikih tehnoloških kompanija poput Googlea. Uskoro otvaraju i treći ured, u Londonu.
“Sport ljudima treba zbog osjećaja pripadnosti, stvaranja zajednice i zabave. Navijači su na internetu zanemareni i za nas je bilo nedopustivo da najveća svjetska zajednica okupljena oko svojih sportskih timova nema svoje mjesto. Taj problem želimo riješiti u Sporteningu i osigurati da navijači imaju vlastitu platformu. Lukina podrška dolazi u najboljem trenutku”, kazao je Klarić u objavi za medije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu