Akcija vikend-pojeftinjenja karata za 20 posto na trajektima Jadrolinije i Rapske plovidbe, čija je provedba započela 19. siječnja, nije polučila željeni rezultat jer niti na jednoj trajektnoj liniji nije povećan broj prodanih karata u vrijeme sniženja. Unatoč manjim cijenama, bilo je i manje putnika i vozila, pa su stoga obje brodarske kompanije zabilježile manje prihode od prodaje karata u vrijeme vikenda, javlja Novi list.
Prema podacima Agencije za obalni linijski pomorski promet, Jadrolinija je na razini svih linija i svih vikenda imala 9 posto manje putnika i 5 posto manje vozila, pa je na razini kompanije prihod smanjen za oko 900.000 kuna u odnosu na isto razdoblje protekle godine. Slični su i pokazatelji prometa i prihoda Rapske plovidbe, koja je u razdoblju od ukupno osam odrađenih vikenda s jeftinijom cijenom karata imala smanjeni prihod od prodaje za 57.924 kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Možda nisu uzeli u jednađbu ljudski faktor. Zar cilj putovanja nije da se dođe s jednog mjesta na drugo? Vi ste napravili cestu i sagradili kučicu i naplaćujete ljudima prolaz. Kako ću ja bez karte vidit Hvar? Dajte molim vas prominite aj kapitalizam il što već, jedva jedem hranu.
Uključite se u raspravu