U riječkom brodogradilištu 3. maj danas je bila dvostruka svečanost. Na vezu u opremnoj luci kumovano je gradnji 716. tankeru za prijevoz asfalta, nafte i kemikalija Palanca Luanda koji su trećemajci izgradili za švedsku kompaniju Wisby Tankers, a sat vremena kasnije stotinjak metara dalje, s navoza je u more porinuta gradnja 718, tanker za istog naručitelja, Palanca Sydney. Svečanosti su prisustvovali i predstavnici švedske kompanije koji su istakli da su zadovoljni suradnjom s riječkim brodogradilištem i kvalitetom gradnje brodova.
Riječ je o brodovima kapaciteta 15 tisuća tona iz serije od četiri takva broda , a svi će, kazao je danas predsjednik uprave 3.maja Edi Kučan, naručitelju biti isporučeni do sredine sljedeće godine. Brodove pokreću motori izgrađeni u Tvornici dizalica i motora 3.maja. Druga sretna današnja vijest za riječke brodograditelje je da s istom kompanijom slijedi potpisivanje ugovora za gradnju četiriju asfalt teglenice koje bi trebale biti isporučene do kolovoza 2013. godine , a pregovara se i o gradnji još triju teglenica čime će se popuniti "prazan hod" u proizvodnim pogonima koji po fazama ostaju bez posla.
Knjiga narudžbi je gotovo prazna jer osim dovršetka brodova i teglenica za Wisby Tankers niti jedna nova gradnja nije ugovorena iako se kao mogućnost zapošljavanja kapaciteta spominje pismo namjere iste švedske kompanije za gradnju čak trideset teglenica, a riječko brodogradilište je i u užem izboru za gradnju dva broda za naručitelje iz Italije i Rusije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu