Kako je u ponedjeljak objavljeno u dokumentaciji o nabavi, riječ je o tri putnička broda bez emisije štetnih plinova, odnosno na električni pogon, a namijenjeni su za prijevoz putnika i tereta, svaki kapaciteta 389 putnika, s osam članova posade.
Pored opće plovidbe brod treba biti projektiran i za potrebe plovidbe na državnim brodskim linijama Mali Lošinj – Susak (310), Šibenik – Vodice (505) i Suđurađ – Dubrovnik (807).
Maksimalna duljina broda preko svega može biti 52 metra, a maksimalna širina 12 metara.
Osnovni pogon broda treba biti električni s korištenjem električne energije pohranjene u baterijama, a trajnost baterije treba biti minimalno osam godina uz pretpostavljeni rad na državnoj brodskoj liniji Suđurađ – Dubrovnik.
Dopunski izvor električne energije biti će fotonaponska elektrana ugrađena na krov sunčane palube, površine 90 četvornih metara.
Za potrebe sigurnosti broda i putnika na brodu će biti ugrađeni i rezervni izvori energije, dva dizel generatora s emisijom ispušnih plinova u skladu sa IMO Tier III standardom.
Brod mora biti projektiran, izgrađen i opremljen sukladno odredbama Pomorskog zakonika, Pravilima za statutarnu certifikaciju putničkih brodova u nacionalnoj plovidbi i drugim propisima, a rok za dostavu ponuda je 22. veljače 2023. godine.
U objavljenoj dokumentaciji navodi se da Jadrolinija provodi natjecateljski postupak uz pregovore u dva stupnja, s ciljem sklapanja okvirnog sporazuma s jednim ponuđačem te da na temelju okvirnog sporazuma može biti dodijeljen ugovor o javnoj nabavi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu