Ukupni prihod riječke farmaceutske tvrtke Jadran-Galenski laboratorij (JGL) u 2012. godini, prema prvim, još uvijek neslužbenim rezultatima, rastao je za 19 posto, izvoz za čak 25 posto, a udio izvoza u ukupnom prihodu bio je 75 posto.
Sukladno temeljnom strateškom cilju, internacionalizaciji, JGL je danas prisutan u tridesetak država Europe, SAD-a te bivših sovjetskih republika, a najjače tržište i dalje je ono rusko. Odluka o pokretanju vlastitih operacija na tržištu Rusije, a potom Ukrajine i Kazahstana, bila je, kažu u JGL-u, jedna od ključnih strateških odluka, a JGL je uspio svoj proizvodni portfelj prilagoditi specifičnostima tržišta te vrlo brzo postići prepoznatljivost u odabranim tržišnim i terapijskim segmentima, posebice u segmentu nazalnih dekongestiva na bazi morske vode, te ostvariti zavidnu dinamiku rasta. Danas je JGL na 62. mjestu među 800 proizvođača na farmaceutskom tržištu Rusije, a glavni proizvod Aqua Maris nazalni sprej nalazi se u Top 50 svih tamošnjih registriranih proizvoda kojih je više od 10.000.
JGL-ovo predstavništvo u Rusiji broji 163 zaposlenika, u 2012. je ostvarilo prodaju od oko 42 milijuna eura, te ima registriranih tridesetak proizvoda u različitim legislativnim kategorijama. Ovaj je rezultat postignut "pokrivanjem" samo desetak posto klijenata, farmaceuta, liječnika opće prakse i specijalista, kao i fokusom na nekoliko terapijskih grupa, otorinolaringologiju, ginekologiju, dermatologiju, oftalmologiju. Sve to, svjesni su u JGL-u, ponajprije govori o velikom i neiscrpnom potencijalu ruskog i ostalih tržišta bivših republika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu