Hrvatski dizajnerski brend ojastučenog namještaja Kvadra kreće u novu razvojnu fazu pod imenom Prostoria. Skorim otvaranjem izložbenog prostora u Beogradu, na površini od oko 350 četvornih metara i otvaranjem poslovnice u Beču ove jeseni, Prostoria cilja na regionalno i europsko tržište.
"Kvadra je poslovanje započela u 2010. dizajniranjem ojastučenog namještaja kojim obogaćujemo iskustvo življenja u vašem domu. Naši počeci vode od proizvodnih pogona nedaleko od Zagreba. Proizvodnja je oslonjena na znanje i tehnologiju, no prije svega smo inspirirani svakodnevnim životom i pričama potrošača, što se potom odražava u našem dizajnu", rekla je art direktorica Sanja Knezović.Izlaskom na svjetsko tržište Kvadra je zbog istoimenog svjetskog brenda ime zamijenila novim imenom – Prostoria. S vlastitom proizvodnjom je započela 1. srpnja 2011. od kada je asortiman je povećan za tridesetak proizvoda. "Inspiracija za dizajn svakog proizvoda počiva na osobnim pričama ljudi koji prolaze kroz prostorije i borave u njima, a njihov doživljaj stvara nove međuodnose ljudi i predmeta. Prostoria stoga izrasta u pozornicu života izraženu spregom inovativnih ideja, tehnologije, ručne izrade i sveukupne vrhunske izvedbe", rekla je Sanja Knezović.
Vidaković
Najviše izvozimo dizajnerske komade na razvlačenje inovativnih sofa na razvlačenje
Nakon ovogodišnjih izlaganja na sajmovima u Koelnu, Parizu, Beču i Milanu, veleprodajna mreža se znatno proširila. Broj zaposlenih u odnosu na 2012. godinu porastao je za 23 posto, a od ukupne strukture zaposlenih preko 35 posto čine mlađi od 30 godina i u stalnoj su potrazi za novim , kvalificiranim kadrovima.Prostoria je na tržištu prisutna kroz mrežu maloprodaje, opremanja i izvoza. U 2013. prihodi od prodaje iznosili su oko 26 milijuna kuna, što predstavlja rast od 15 posto u odnosu na 2012. Od toga izvoz čini 6 milijuna kuna, odnosno približno 23 posto u odnosu na ukupne prihode."U prvih 6 mjeseci ove godine bilježimo rast izvoza 2014/2013 od preko 100%. Ovome rastu pridonijeli su nastupi na navedenim sajmovima, te stvaranjem novih kupaca u cijelom svijetu. Prisutni smo na tržištu Europe, Centralne i Sjeverne Amerike, Australije, Južne Afrike, Srednjeg i Dalekog Istoka, te Oceanije.
Naši proizvodi tako krase jedan od najljepših penthouse-a u New York-u, domove u Londonu, Mexico-City-ju, Melbourne-u, Filipinima" rekla je financijska direktorica Mirjana VidakovićUlaganja u nove tehnologije i najmodernije strojeve, omogućila su povećanje proizvodnje, koje će prvoj polovici 2014. premašiti 4,5 milijuna kuna. Tvrtka bilježi rast u dijelu opremanja od oko 110 posto u odnosu na 2013. godinu."Od prodajnog programa najviše izvozimo dizajnerske komade inovativnih sofa na razvlačenje, a u zadnje vrijeme sve više fotelja, lounge fotelja i accessoar-a. Vrijednost najtraženijeg proizvoda iznosi približno 19,000 kuna", zaključila je Mirjana Vidaković.
Nagrade
Priznanje iz Njemačke
Prostoria nemještaja nagrađena je 2012. godine Red Dot markicom (ležaj Revolve, dizajn: Numen/ForUse + Bratović&Borovnjak),
2014. Njemačko vijeće za dizajn (German Design Council) dodijelilo prestižnu nagradu Interior Innovation Award najnovijim proizvodima – ležaju Up-Lift (dizajn: Redesign) i naslonjaču Polygon (dizajn: Numen/ForUse).
Isti proizvodi nominirani su od istog Vijeća za 2015 German Design Award.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Glupo ime. Ako već ne može Kvadra a misle ići na svjetsko tržište bilo bi bolje da su izabrali nešto tipa Angles puno je kraće, globalnije i puno više podsjeća na njihov izvorni dizajn.
Uključite se u raspravu