Izgrađena mreža električnih punionica u svim centrima Auto Hrvatske na hrvatskom tržištu

Autor: Suzana Varošanec , 20. lipanj 2022. u 11:52
FOTO: Press

Razvijamo usluge potrebne za auto industriju u budućnosti, ističe izvršni direktor za osobni program Auto Hrvatske Alen Vuksan-Ćusa te pojašnjava: “Strateški gledano, naša je misija vozačima i korisnicima naših usluga omogućiti cjelokupni paket usluga koje jedan vozač treba – od kupovine vozila, ponude dodatne opreme za vozilo, licencirane servisne usluge, obavljanja registracije i osiguranja vozila u ime kupca, usluge pranja vozila, izdavanja kartica za punjače elektro vozila. Time se svrstavamo u svojevrsni one stop shop koji je domaće tržište već prepoznalo, a daljnjim širenjem ponude ćemo dodatno naglasiti kvalitetu naše usluge.“

Auto Hrvatska, vodeća kompanija na domaćem tržištu gospodarskih vozila s ukupnim udjelom od oko 30%, dok u sektoru auto industrije ove godine slavi 70 godina uspješnog poslovanja, kroz značajna ulaganja i strateško lociranje osigurala je domaćim vozačima i mrežu električnih punionica u svojim poslovnim centrima diljem Hrvatske.

Posrijedi je njihov projekt elektrifikacije kojim zaokružuju moderniziranje procesa usluga za ranije realizirane projekte kreiranja ponude električnih vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana te ponude multibrand servisnih usluga za hibridna i električna vozila.

Projekt elektrifikacije, naime, bazira se na tri ključna segmenta: ponudi vozila iz osobnog i gospodarskog asortimana, servisnim multibrand uslugama za vozila na hibridni i električni pogon te mreži punionica diljem Hrvatske.

Punionice se nalaze u svim gradovima i lokacijama gdje Auto Hrvatska ima svoje poslovne centre i posljednje su od niza ulagačkih projekata u elektrifikacijsku ponudu u svim većim gradovima i središtima diljem RH.

Izvršni direktor za osobni program Auto Hrvatske Alen Vuksan-Ćusa ističe kako je ovaj projekt elektrifikacije logičan u kontekstu modernizacije usluga i postavljanja temelja buduće podrške domaćem tržištu.

“Naš je osnovni cilj razvijati usluge koje nisu temeljene samo na trendovima sadašnjosti već razvijamo usluge potrebne za auto industriju u budućnosti. Strateški gledano, naša je misija vozačima i korisnicima naših usluga omogućiti cjelokupni paket usluga koje jedan vozač treba. Od kupovine vozila, ponude dodatne opreme za vozilo, licencirane servisne usluge, obavljanja registracije i osiguranja vozila u ime kupca, usluge pranja vozila, izdavanja kartica za punjače elektro vozila. Time se svrstavamo u svojevrsni one stop shop koji je domaće tržište već prepoznalo, a daljnjim širenjem ponude ćemo dodatno naglasiti kvalitetu naše usluge“, navodi Vuksan-Ćusa.

Usluga električne punionica u većini njihovih centara tako je raspoloživa svim korisnicima i vozačima električnih automobila. Punionice se trenutno nalaze u prodajno-servisnim centrima za osobna vozila u Zagrebu, Zadru, Kaštel Sućurcu, Rijeci i Karlovcu, a u narednom periodu se očekuju dodatna ulaganja i širenje dodatnih punionica centrima za osobni program u Zagrebu i Zadru.

Projekt elektrifikacije usluga Auto Hrvatske, kako navode započeo je kroz servisni segment gdje su korisnicima ponuđene servisne usluge za hibridna i električna vozila.

“Uslijedilo je ostvarivanje suradnje s vodećim kineskim proizvođačem vozila Chongoing Sokon Motor Comapany čime je Auto Hrvatska postala generalni uvoznik DFSK električnih osobnih vozila marke SERES i komercijalnih modela DFSK na hrvatskom tržištu”, podsjećaju iz kompanije kao i na recentno predstavljanje javnosti električnog autobusa MAN Lion’s City E, koji će, tvrde, na domaće prometnice donijeti pozitivne prijevozničke i neophodne ekološke promjene.

“Radi se o električnim autobusima za prijevoz putnika koji su jedni od tehnološki najnaprednijih gospodarskih vozila na globalnom tržištu. Upravo je prezentacija MAN-ovog električnog autobusa organizirana u najvećim gradovima diljem Hrvatske izazvala velik interes gospodarskih subjekata, gradskih prometnih tvrtki i stručnjaka za elektromobilnost. Prvenstveno zato što ovaj segment ponude Auto Hrvatske na gradske prometnice donosi održivi javni prijevoz koji čini gradove tišim i čišćim, smanjujući emisiju CO2. Ključan čimbenik za uspješnu tranziciju gradskog prijevoza prema održivosti je razvoj javno dostupne infrastrukture za punjenje električnih vozila. Za to je neophodna financijska podrška domaćih i europskih fondova za zaštitu okoliša i aktivnost prijevoznika za ulaganje u razvoj mreže punionica visokih performansi”, ističu iz kompanije koja je na tržištu RH etablirala proces elektrifikacije kao jednog od ključnih segmenata ponude s ciljem modernizacije usluga i ponude najnovijih tehnologija čime se prate globalni trendovi.

Komentirajte prvi

New Report

Close