Kada je gospodarstvo i poslovno okruženje u razdoblju rasta i prosperiteta, organizacijama se može oprostiti što misle kako je digitalna transformacija luksuz, nešto čime mogu eksperimentirati i pritom ne moraju nužno utjecati na jezgru svoje organizacije.
Iako je 85% izvršnih direktora ubrzalo digitalne inicijative tijekom pandemije, većina ih ne može artikulirati svoju cjelokupnu strategiju i napredak osim ulaganja u tehnologiju. Glavni pokretač promjene je rastuće stvaranje novog prilagodljivog poslovnog modela koji može brzo reagirati na tržišne trendove.
Ako izvršni direktori ne mogu reći kako je njihova digitalna transformacija rezultirala novim poslovnim prednostima ili prilagodljivošću, onda se zapravo nisu transformirali.
Ova dihotomija poslovne i tehnološke strategije naglašava širi fenomen u kojem mnogi lideri razumiju kako tehnologija ne bi trebala pokretati poslovnu strategiju. Ipak, prečesto je to razumijevanje zamijenjeno nizom pojedinačnih tehnoloških ulaganja jer je poriv za razmišljanjem u diskretnim tehnologijama dosta snažan.
Ovaj izazov dodatno otežava činjenica da rukovoditelji imaju različite ciljeve i žarišna područja. U većini slučajeva jedna tehnologija neće odgovoriti na sve zahtjeve već je potrebno složeno rješenje koje se proteže preko više sustava. Nadalje, rukovoditelji često ne razgovaraju jedni s drugima kada donose tehnološke odluke, ili, ako to rade, bore se za učinkovitu komunikaciju.
Digitalna transformacija je timski sport i zahtijeva koordinaciju strategija između rukovodećih funkcija uz dosljednost u postupanju s promjenama. Pri provedbi digitalne transformacije ključno je odabrati pravog partnera koji uz tehnološku izvrsnost ima i sposobnost razumijevanja poslovne strategije.
Ova, često previđena, dodatna vrijednost ključna je za uspješnu tehnološku implementaciju, naročito složenih sustava kada je potrebno prilagoditi poslovni proces odabranoj tehnološkoj platformi. Iz tog razloga Deloitte Digital, uz tehnološko usavršavanje, izrazito puno investira u praćenje novih i budućih tržišnih trendova kako bi svojim klijentima mogao pružiti cjelokupnu uslugu i omogućiti im uspješno poslovanje.