Istraživanje o navikama konzumacije alkohola

Autor: Andreja Šantek /VLM , 13. studeni 2012. u 21:59
Zagrebačka pivovara i MUP u akciji

U sklopu kampanje pokrenuto je i istraživanje tržišta o navikama konzumacije alkohola.

Zagrebačka pivovara četvrtu godinu zaredom provodi nacionalnu kampanju 'Razmisli' čiji je osnovni cilj podignuti svijest o odgovornom i umjerenom konzumiranju alkohola.

Ovogodišnji projekt, uz to što je okupio mnogobrojne stručnjake, prvi put u partnerstvu s MUP-om i zaposlenicima Zagrebačke pivovare najavljuje pojačane kontrole vozača tijekom prosinca s ciljem educiranja i poticanja javnosti na odgovorno ponašanje u prometu. Tako će u Zagrebu, Karlovcu, Rijeci, Zadru, Šibeniku, Našicama, Osijeku, Požegi, Splitu, Koprivnici i Varaždinu zaposlenici Zagrebačke pivovare i promotori prvi put zajedno s redovitim MUP-ovim cestovnim kontrolama educirati vozače prigodnim brošurama kako bi dodatno upozorili na neprihvatljivost konzumacije alkohola za vrijeme vožnje, čak i u malim količinama. U sklopu kampanje pokrenuto je i istraživanje tržišta o navikama konzumacije alkohola među aktivnim vozačima čiji će rezultati biti predstavljeni u prosincu.

Komentirajte prvi

New Report

Close