Zagrebačka pivovara četvrtu godinu zaredom provodi nacionalnu kampanju 'Razmisli' čiji je osnovni cilj podignuti svijest o odgovornom i umjerenom konzumiranju alkohola.
Ovogodišnji projekt, uz to što je okupio mnogobrojne stručnjake, prvi put u partnerstvu s MUP-om i zaposlenicima Zagrebačke pivovare najavljuje pojačane kontrole vozača tijekom prosinca s ciljem educiranja i poticanja javnosti na odgovorno ponašanje u prometu. Tako će u Zagrebu, Karlovcu, Rijeci, Zadru, Šibeniku, Našicama, Osijeku, Požegi, Splitu, Koprivnici i Varaždinu zaposlenici Zagrebačke pivovare i promotori prvi put zajedno s redovitim MUP-ovim cestovnim kontrolama educirati vozače prigodnim brošurama kako bi dodatno upozorili na neprihvatljivost konzumacije alkohola za vrijeme vožnje, čak i u malim količinama. U sklopu kampanje pokrenuto je i istraživanje tržišta o navikama konzumacije alkohola među aktivnim vozačima čiji će rezultati biti predstavljeni u prosincu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu