Kurirska tvrtka DPD Hrvatska zapošljava više od pedeset ljudi, a ističu da je ta brojka i veća zahvaljujući suradnji s više od 30 poslovnih partnera, za koje radi više od sto kurira na području cijele Hrvatske. "Prema najavama novih kupaca, očekujemo da će do kraja godine ta brojka narasti za više od 20 posto. Tijekom krize smo, unatoč stanju na tržištu, zapošljavali nove zaposlenike, a takav se trend nastavlja", ističe za Poslovni dnevnik generalni direktor DPD-a Hrvatska Igor Jakovljević.
Rast e-trgovine
Konkurenciju u DPD-u vide kao dobrodošao poticaj u pomicanju vlastitih granica. Kao najveće prednosti DPD-a navode inovativna tehnološka rješenja koja nude poslovnim i privatnim korisnicima. Riječ je, primjerice, o usluzi Predict ili obavijesti primatelju paketa o vremenskom okviru dostave unutar jednog sata. "Uvodimo i uslugu 'Follow My Parcel', korisnički portal koji omogućuje primatelju da vidi sve informacije o paketima koje očekuje te da promijeni mjesto, datum i vrijeme dostave na ono koje mu najviše odgovara. Uskoro će biti ponuđena i još jedna novost na našem tržištu, a to je usluga plaćanja otkupnine kreditnom karticom.
Uslugu Credit Card Payment prvi uvodimo na naše tržište i to zahvaljujući partnerstvu s Mastercardom", najavljuju iz DPD-a. Planiraju i dalje razvijati i usavršavati usluge prilagođene krajnjim korisnicima. "E-trgovina nezaustavljivo raste, a u Hrvatskoj se tek očekuje snažniji procvat. Upravo su neka od naših najnovijih rješenja usmjerena ka tom segmentu poslovanja i krajnjem primatelju kao privatnoj osobi. Moramo još dodatno ulagati i razvijati našu infrastrukturu diljem Hrvatske i konstantno raditi na novim tehnološkim inovacijama", zaključuje Jakovljević. DPD, kao jedan od vodećih pružatelja kurirskih usluga, na hrvatskom je tržištu prisutan više od 11 godina.
50ljudi
zapošljava DPD Hrvatska
Ističu da im je članstvo u europskoj DPD grupaciji, koju čine vodeće međunarodne tvrtke za dostavu paketa poput Chronoposta u Francuskoj, SEUR-a u Španjolskoj i Portugalu te Interlink Expressa u Velikoj Britaniji, omogućilo učestalu razmjenu iskustava s međunarodne razine, što su iskoristili da se na hrvatskom tržištu uspješno pozicioniraju kao lideri unutar branše. Sustavno unapređenje kvalitete usluge njihova je stalna misija. "Želimo biti najbolji, najkvalitetniji, oni koje će kupac prepoznati kao najsigurnije i gdje će dobiti najbolju vrijednost za novac", ističe Igor Jakovljević.
Pozitivni trendovi
Pozitivni trendovi u poslovanju DPD-a rezultat su optimizacije i restrukturiranja te prebacivanja izvoznih programa s istočnih tržišta na zapadna. "Bilježili smo gotovo nevjerojatan rast internacionalnog prometa u oba smjera, koji je ponajprije odraz poslovanja s kvalitetnijim profilom stranaka i fokusom na međunarodni segment poslovanja. Ulaskom Hrvatske u EU u našim su se kompanijama otvorila vrata tržištu većem od 500 milijuna stanovnika", posdjeća Jakovljević.
Društveno angažirani
Usmjereni na CO2 neutralnu distribuciju
Djeluju i na planu društveno angažiranih projekata, jer DPD Group, pa tako i DPD Hrvatska, posvećuje veliku brigu društvenoj odgovornosti. "Upravo iz tog razloga razvili smo program društvene odgovornosti DrivingChange koji je usmjeren na CO2 neutralnu distribuciju, inovativno poduzetništvo, pametnu urbanu dostavu i zajednicu. Djelujemo i lokalno te surađujemo sa SOS Dječjim selom Lekenik, doniramo razne uređaje i pomagala osobama s posebnim potrebama, a svaki tjedan organiziramo razne humanitarne prijevoze", poručuje generalni direktor.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu