Vodnjanski Infobip, najveća hrvatska IT kompanija i digitalne agencije PM Ljubljana i 01 Content&Technology Zagreb, članice najveće europske content marketing mreže C3, sklopili su partnerstvo kako bi povećali kvalitetu brend komunikacije. Kako stoji u današnjoj objavi, partnerstvo će C3 Adriatic mreži omogućiti stvaranje personalizirane komunikacije za svoje klijente korištenjem Infobipove platforme, od chatbotova Answers, kontakt centra u oblaku Conversations, do najmodernijeg alata za angažiranje korisnika Moments.
Cilj partnerstva je povećati zadovoljstvo korisnika tako da se komunikacija odvija kroz kanal koji korisnik preferira, u trenutku u kojem mu najviše odgovara i uz korisne i relevantne informacije koje su mu u tom trenutku potrebne, a rješenja će biti ponuđena klijentima u regiji i cijeloj Europi.
Aleksandar Daić, Infobipov strateški direktor za partnerstva istaknio je da su digitalne agencije na prvoj liniji, jer one pomažu svojim klijentima kreirati superiorno korisničko iskustvo.
“Upravo zato kroz naše partnerstvo s C3 Adriatic, želimo ponuditi rješenja koja obogaćuju korisničko iskustvo i donose snažan benefit klijentima u cijeloj Europi, kaže Daić.
Karsten Krämer, član uprave C3 Creative Code and Content GmbH, pojasnio je da C3 pomaže brendovima da ostanu relevantni partneri u životu svojih korisnika.
“Više od 700 stratega, dizajnera, novinara, urednika, inženjera u C3 grupi razvija i implementira komunikacijska rješenja s izvanrednim rezultatima. C3 objedinjuje kreativnost, sadržaj i tehnologiju, sve aspekte napredne komunikacije pod jednim krovom”, kaže Krämer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu