Na sajmu mobilne tehnologije u Barceloni Infobip je predstavio novo rješenje – Call Link. Iz prvog hrvatskog “jednoroga” objašnjavaju da je riječ o novoj i inovativnoj tehnologiji korisničke podrške putem videozapisa.
Rješenje je, ističu, namijenjeno tvrtkama s velikim brojem korisničkih upita, poput telekomunikacijskih i komunalnih tvrtki, te predstavlja jednostavan način na koji agenti mogu uspostaviti govorne ili videopozive uživo s korisnicima.
Call Link, nastavljaju, funkcionira tako da koristeći jednostavan web link agenti korisničke ili tehničke službe mogu automatski prebaciti pisane chat upite u govorne pozive ili videopozive.
“Rješenje Call Link generira jedinstvenu poveznicu zahvaljujući kojoj korisnik ne mora instalirati dodatne aplikacije, a to onda unaprjeđuje njegovo sveukupno iskustvo.
Također, uklanja potrebu za dugotrajnim interakcijama između agenata i korisnika te tvrtkama omogućuje da se s njima povežu bilo gdje i bilo kada. Usto, rješenje smanjuje troškove te povećava korisničko zadovoljstvo”, navodi Infobip u priopćenju.
Tek predstavljeno rješenje neke kompanije već koriste. Koje i koliko njih iz Infobipa ne navode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu