Ako ste pomislili da je spoj mode i visoke tehnologije nemoguć – prevarili ste se. Da tehnologija nema granica, i da se može spojiti s modom, pobrinuo se vodnjanski Infobip koji je predstavio tehnološki napredne hoodice.
Hoodice su, kažu iz kompanije, napravili u suradnji s IUTD Studios te mladim kanadskim dizajnerom hrvatskih korijena Joshuom Čirjakom.
Ovaj iskorak u uličnu modu najpoznatije domaće cloud komunikacijske platforme sigurno će razveseliti sve ljubitelje majica s kapuljačom, no ujedno ih i razočarati jer serija je limitirana na samo 300 komada.
Na ovaj su se potez odlučili, poručuju iz Infobipa, jer žele ojačati svoj imidž među developerima i u tehnološkoj zajednici.
“Developeri vole hoodice, a gotovo svaka tehnološka kompanija ima promidžbene artikle. No, u Infobipu smo odlučili napraviti limited edition modni komad. Usto, hoodicama smo dodali i naprednu tehnologiju”, istaknuo je Ivan Burazin, član Uprave Infobipa za developersko iskustvo.
“Svaka hoodica sadrži i poseban NFC čip koji skeniranjem daje vlasniku mogućnost da je posjeduje u oba paralelna svijeta u kojima živimo – fizičkom i digitalnom”, objasnio je Joshua Čirjak, kreativni direktor IUTD Studiosa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu