U svoje djelatnosti hrvatska naftna kompanija uvrstit će i obavljanje usluga prijevoza robe željeznicom. Skupština dioničara Ine odobrenje za unošenje i te djelatnosti u statut tvrtke dala je na redovnoj sjednici u petak, a premda zvuči pompozno, iz Ine tvrde kako neće biti konkurent HŽ Cargou, koji je do ulaska Hrvatske u EU bio monopolist u teretnom prijevozu.
Ina bi, kako se čuje iz tvrtke, trebala i nadalje biti jedan od većih HŽ Cargovih korisnika usluga za prijevoz masovnih tereta, no ovom bi registracijom ojačali svoje pozicije jer bi većinu operacija u transportu naftnih derivata obavljali vlastitim resursima, od lokomotiva i željezničkih cisterni do industrijskih kolosijeka i izvršnog osoblja. Procjene su u Ini da će time na godišnoj razini ostvariti uštede od preko pola milijuna kuna.
Do 12. srpnja odlukom skupštine svim dioničarima Ine isplatit će se dividenda iz zadržane dobiti u iznosu od 150 milijuna kuna ili 15 kuna po dionici. Iz usvojenih financijskih izviješća, utvrđena je dobit za prošlu poslovnu godinu u iznosu od 631,3 milijuna kuna kojom su dioničari odlučili pokriti gubitke akumulirane na stavci kapitala. Ujedno su prihvatili prijedlog da se u zadržanu dobit prenese dio ostalih rezervi u iznosu od 1,64 milijarde kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu