Dostavljačka tvrtka Wolt ubuduće će se po cijelom svijetu reklamirati koristeći rješenja zagrebačke kreativne agencije “I to nije sve!”.
Ovo je za agenciju koja je na domaćem tržištu aktivna 11 godina odlična referenca, iako ne i prva kad je riječ o globalnim kompanijama, a o neobičnom tijeku ove suradnje ispričao nam je u ponedjeljak Alen Kekić, osnivač i direktor agencije.
“Još prošle godine Wolt Hrvatska nas je zvao da se javimo na natječaj za njihovu kampanju koju su planirali za domaće tržište. Javili smo se s jednim kreativnim rješenjem, no u tom trenutku očito im to nije odgovaralo i nismo dobili posao.
Već kad smo na to pomalo i zaboravili, stigao nam je mail iz centrale Wolta u Finskoj, iz središnjeg ureda za razvoj brenda. Kažu da su im se svidjela neka naša rješenja i žele ih koristiti na globalnoj razini.
Dogodilo se tako da je globalni Wolt od nas otkupio koncept koji će koristiti bez geografskih i vremenskih ograničenja u promociji, gdje žele i kad žele. To je odlična vijest za naš tim kreativaca, te potvrđuje da je netko prepoznao našu kvalitetu rada, te da dobre ideje zaista ne poznaju granice”, kaže Kekić.
Konkretno, dizajneri agencije “I to nije sve!” osmislili su kako pokazati dostupnost i brzinu dostave preko Wolta, prikazavši njihove prepoznatljive torbe kao hladnjak, zamrzivač ili pećnicu, koje otvaramo kad smo gladni ili žedni.
“Drugim riječima, Wolt će vam dostaviti jednako brzo i svježe kao da je iz vaše pećnice ili hladnjaka”, pojašnjava Kekić. Napominje kako ovo nije prva globalna referenca njegove agencije. Među njihove klijente ubraja se i njemački KWS, četvrti najveći proizvođač sjemena za poljoprivrednike, koji djeluje u sedamdeset zemalja.
Njihova su globalna agencija, a i za druge klijente često razvijaju rješenja koja se primjenjuju po cijeloj regiji. Među njihove klijente ubrajaju se Bipa, Maistra, Ikea, Grawe, Tifon, L’Oréal, Bonduelle, Philip Morris.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu