HT objavio pad prihoda, dobiti i operativne marže, ali i najveća ulaganja u desetljeću

Autor: Bernard Ivezić , 18. veljača 2020. u 09:48
Foto: Davor Puklavec / Pixsell

Operativna marža skliznula s 40,9 posto na 37,7 posto, a ulaganja povečana na 1,9 milijardi kuna.

Hrvatski telekom za 2019. godinu objavio je prihod od 7,70 milijarde kuna što je 1,0 posto manje nego godinu prije. Operativna dobit je niža 4,1 posto na 2,91 milijardi kuna dok je operativna marža 37,7 posto. Za godinu prije EBITDA marža iznosila je 40,9 posto.

Operator je zadržao status najvećeg operatera na hrvatskom tržištu te rast prihoda u području mobilnih komunikacija, TV usluga i sistemskih rješenja, odnosno ICT-a.

U HT-u su se pohvalili da su lani imali najveća ulaganja u posljednjih deset godina. HT je uložio 1,9 milijardi kuna u infrastrukturu i razvoj inovativnih usluga, što je za 4,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Ulaganja su omogućila zaključenje modernizacije mobilne mreže koja je u cijelosti spremna za 5G te udvostručenje brzine uvođenja optike u odnosu na godinu prije.

Kostas Nebis, predsjednik Uprave HT-a kaže da su najveći privatni investitor u digitalizaciju Hrvatske te da nastavljaju s donošenjem tehnologije u svaki kutak Hrvatske.

“Uložili smo dosad najviši iznos kapitalnih ulaganja u zadnjih 10 godina, uz stalnu transformaciju prihoda od usluga, uz porast korisničke baze širokopojasnog pristupa i TV-a te povećavajući prosječan prihod po korisniku mobilnih usluga, nudeći korisnicima ‘više za više’”, kaže Nebis.

Dodaje da su ulaganja u mobilnu mrežu omogućila da trostruko povećaju kapacitet mreže i povećaju brzinu za korisnike za 75 posto u odnosu na status prije modernizacije.

“Omogućili smo dostupnost usluga 4G mobilne mreže na cijelom području Hrvatske, te smo na taj način stvorili infrastrukturne preduvjete za ruralni razvoj, kao i omogućili dostatan kapacitet tijekom turističke sezone. Osim toga, nova modernizirana oprema je spremna za 5G”, kaže Nebis.

Dodaje da se sad pripremaju za izgradnju optike do 135.000 korisnika diljem Hrvatske.

“Sve ovo predstavlja ključnu osnovu za povezivanje svih u Hrvatskoj s prilikama koje pruža digitalizacija, a obećavam vam da nećemo stati dokle god svi u Hrvatskoj ne budu povezani”, zaključuje Nebis.

Komentirajte prvi

New Report

Close