Hrvatski nogometni savez jučer je jednoglasnom odlukom Izvršnog odbora službeno prihvatio ponudu Hrvatskog Telekoma za prijenos televizijskih prava čiji je vlasnik HNS za naredne četiri godine.
Ukupna vrijednost ugovora iznosi 36 milijuna eura, tj. 9 milijuna eura po natjecateljskoj godini. Ovime će Hrvatski Telekom stječi isključiva prava na prijenose natjecanja pod ingerencijom Hrvatskog nogometnog saveza, počevši s natjecateljskom godinom 2022./2023. pa do završetka natjecateljske godine 2025./2026.
„Iznimno smo zadovoljni nastavkom suradnje s Hrvatskim Telekomom, koji je uvijek bio kvalitetan i pouzdan partner hrvatskog nogometa. Ponuda koju je Hrvatski Telekom predao jednoglasno je ocjenjena odličnom prilikom od koje će profitirati naši klubovi, natjecanja i naravno svi ljubitelji nogometa. Sponzorstvo natjecanja i povezanih aktivnosti nije uključeno u ovu ponudu te je HNS prihvatio i ponudu za medijska prava SuperSporta u iznosu od 2 milijuna eura po natjecateljskoj godini, što ovu ponudu grupe ponuđača čini najboljom. Ovo je izniman iskorak za Savez i naše klubove te sam uvjeren da će ovih 44 milijuna eura osigurati daljnji napredak Prve lige i svih ostalih natjecanja“, izjavio je Marijan Kustić, predsjednik Hrvatskog nogometnog saveza.
Prava na određeni skup utakmica
Hrvatski Telekom će tako imati isključiva prava na sljedeća natjecanja: Prvu HNL, Drugu HNL, Hrvatski nogometni kup, Superkup, PrvuHNL za žene, finale kupa za žene, utakmice hrvatske A ženske reprezentacije – natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, einale kupa za juniore, kadete i pionire, utakmice U-21, U-19 i U-17 muških reprezentacija – natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, Prve hrvatske malonogometne lige za muškarce, Hrvatskog kupa u futsalu za muškarce i žene, utakmice futsalske muške reprezentacije – natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, utakmice futsalske ženske reprezentacije – natjecateljskih (za koje HNS raspolaže pravima) i prijateljskih, utakmice A muške reprezentacije kojima je HNS organizator, revijalne i memorijalne utakmice u organizaciji HNS-a te pripremne utakmice klubova.
„Hrvatski klupski nogomet je na jasnoj uzlaznoj putanji te zaslužuje i najkvalitetnijeg partnera koji će mu omogućiti da nastavi napredovati, a gledateljima da uživaju u najkvalitetnijem televizijskom i medijskom sadržaju. Kao dugogodišnji sponzor, ulagač i partner hrvatskog sporta, a posebno hrvatskog nogometa, ponosni smo što je HNS prepoznao našu namjeru i predanost da hrvatskim nogometnim natjecanjima i klubovima osiguramo potporu i medijsku prisutnost kakvu uistinu zaslužuju, a svim zaljubljenicima u nogomet najkvalitetniji sadržaj na daleko najvećoj platformi – MAXtv-u”, izjavio je Kostas Nebis, predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma.
Pritom će Hrvatski Telekom zajedničkim sporazumom s HRT-om, ovoj nacionalnoj televiziji omogućiti prava na određeni skup utakmica, tj. između 20 i 36 utakmica po natjecateljskoj godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu