Promet od prodaje putem interneta čini sve veći udio u europskim, pa tako i u domaćim poduzećima, pokazuju najnoviji podaci Eurostata. U 2021. 19,7% europskih poduzeća ostvarilo je najmanje jedan posto ukupnog prometa online prodajom, što je 0,7% više u odnosu na 2020.
Ovu statistiku predvode švedska poduzeća gdje njih 36,6% ostvaruje najmanje jedan posto prometa prodajom putem interneta. Slijede poduzeća iz Danske (35,6%) te Irske (35,2%).
Zanimljivo hrvatska poduzeća stoje jako dobro te se nalazimo u samom europskom vrhu. Prema europskom statističkom uredu u Hrvatskoj gotovo 30% poduzeća (29,7%) ostvaruje barem jedan posto prometa online prodajom, što nas svrstava na visoko šestom mjestu europske ljestvice i daleko ispred prosjeka Europske unije, a koji iznosi 19,7 posto. Bolji smo i od Njemačke u kojoj taj postotak iznosi 19,9%.
Najlošije po ovoj statistici, što je također zanimljivo, stoje poduzeća iz bogatog Luksemburga gdje njih samo 8,6% ostvaruje jedan posto prometa online prodajom. Od Luksemburga su nešto bolji Rumunji i Bugari (10,5 i 11,5 posto).
Najveći postotak europskih poduzeća (19,4%) online prodaju ostvaruje putem internet stranica ili aplikacija (web prodaja). Također, najveći dio online prodaje ostvaruju u vlastitoj zemlji (18,5%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu