Hrvatska tvrtka osvojila Karibe

Autor: Poslovni.hr , 17. lipanj 2019. u 09:35
Foto: Press

Carwiz International plasirao je franšizno poslovanja svog branda na karipsko tržište, točnije otok St. Maarten.

Trenutno su u tijeku pregovori o pozicioniranju CARWIZ rent a cara i na okolna karipska otočja čime je nakon Hrvatske, Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije, Albanije, uspješno finalizirano dodatno globalno pozicioniranje branda. Ujedno, to je i prvi poslovni iskorak Carwiz Internationala prema prekooceanskim tržištima.

Prema riječima Krešimira Dobrilovića, direktora i vlasnika Carwiza, plasmanom tvrtke na tržište ove karipske države postignut je velik uspjeh. „Poznato je kako su Karibi, odnosno St. Maarten iznimno potentna turistička destinacija. Riječ je o destinaciji koja je svojim turističkim ostvarenjima zadobila poštovanje u međunarodnim okvirima. Naši partneri s kojima smo završili proces franšiznog plasmana garancija su kako će poslovni rezultati koje očekujemo u narednim godinama biti uistinu i ostvareni. Uz to, jačanjem branda i promocijom raspoloživim kanalima, očekujemo kako će se Carwizovoj obitelji uskoro pridružiti još neke karipske destinacije“.

Tijekom proteklih godina Karibi su zabilježili rekordna ostvarenja od preko 30 milijuna posjetitelja godišnje. Uzme li se u obzir da su gosti koji posjećuju Karibe više platežne moći, s tržišta SAD-a, Kanade i Europe, te kako potrošnja na destinacijama raste za prosječnih 3% godišnje, tada je i uspjeh plasmana Carwiza na to tržište značajniji.

Do danas je Carwiz international uspješno ostvario plasman franšizne mreže na tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije i Albanije. Management Carwiza trenutno vodi pregovore o franšiznoj suradnji s 20-ak rent a car kuća iz cijelog svijeta – između ostalog i s tržištima Vijetnama, Brazila, Rusije, Malezije, Malte, Portugala, Španjolske…

Carwiz u Hrvatskoj danas broji gotovo 100 zaposlenika i posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. U svega dvije godine poslovanja ostvareni su značajni rezultati, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za više od 100%, isto kao i broj zaposlenih.

Komentirajte prvi

New Report

Close