Native Advertising Awards jedan je od najrelevantnijih međunarodnih natjecanja u području native oglašavanja, a kampanja odnosno micro web stranica ′Neka igra ostane igra′ Hrvatske Lutrije i 24sata, osvojio je dvije medalje – zlatnu u kategoriji Najbolja upotreba internetskih medija te brončanu u kategoriji Najbolja strategija native oglašavanja.
Prvobitno osmišljena i aktivirana 2020. godine s ciljem osvještavanja šire javnosti o potencijalnim rizicima koje donose igre na sreću, interaktivna kampanja pod nazivom ′Neka igra ostane igra! …reaktivirana je u 2021. godine u znatno proširenom, dopunjenom izdanju – edukativnim sadržajem koji je prezentiran u sklopu posebne mikro web stranice jednog od top tri najposjećenija medija u Hrvatskoj: 24sata.
Riječ je o kampanji koja je tijekom obilježavanja ′Mjeseca borbe protiv ovisnosti′, intenzivirala komunikaciju oko tematike koja u prvi plan ističe pravila odgovornog igranja i poželjne motive sudjelovanja u igrama na sreću.
Tako su sve informacije objedinjene na jednom mjestu i vrlo jednostavnim izričajem predstavljale su ono najvažnije o igrama na sreću – od poželjnih i prihvatljivih motiva za igranje igra na sreću, razlika između istih s aspekta rizika za razvoj ovisnosti, znakova koji ukazuju na pojavu problema, adresa na kojima je dostupna pomoć pa sve do izjava/preporuka stručnjaka te svjedočanstva korisnika/igrača koji su na žalost, postali ovisni o kocki. Svoj odnos prema igri, posjetitelji su mogli testirati u okviru interaktivnog testa samoprocjene, a jednako tako, svoje su razumijevanje i znanje mogli provjeriti u okviru kratkih i zanimljivih mini kvizova.
Hrvatska Lutrija je time željela dodatno doprinijeti prevenciji pojave problema s prekomjernom igrom u društvu koja je nažalost i dalje u uzlaznoj putanji, a što se direktno dovodi u vezu s nekoliko važnih činjenica.
Prva je vezana uz ilegalne priređivače, ponajviše internetskih casino igara i klađenja, koji su još uvijek prisutni u prevelikoj mjeri i koji zbog upitne politike odgovornog priređivanja igara na sreću (ista u velikom broju slučajeva izostaje u potpunosti jer ne postoje niti elementarni mehanizmi zaštite igrača poput sprječavanja pristupa maloljetnicima, mogućnosti kontrole ili ograničenja igranja i sl.) štete interesima igrača.
Hrvatska Lutrija je do kraja 2021. godine prijavila 229 nelegalnih priređivača te su njihove stranice blokirane. Druga važna činjenica vezana je uz traumatske događaje koji su obilježili posljednje dvije godine te ostavili niz negativnih posljedica, između ostalog i na mentalno zdravlje građana.