U povodu Svjetskog dana prava potrošača koji se obilježava danas, Hrvatska poštanska banka prva je kreditna institucija koja je klijentima ponudila alternativno rješavanje potrošačkih sporova.
HPB je uvela mogućnost da oni klijenti koji u neposrednom kontaktu s bankom nisu riješili svoj prigovor odaberu jedno od tri tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.
Na izboru su im Hrvatska udruga za mirenje, Centar za mirenje ili Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. U toj banci, u većinskom vlasništvu države i za čijim je kormilom Tomislav Vuić, najnovijim potezom žele omogućiti učinkovito i jeftinije rješavanje sporova i time unaprijediti sustav zaštite potrošača.
Prihvaćanjem alternativnog modusa rješavanja sporova banka želi na miran način riješiti nesuglasice s klijentom i izbjeći pokretanje dugih sudskih postupaka koji su skuplje rješenje za obje strane.
"Sustavnim upravljanjem kvalitetom usluge Hrvatska poštanska banka kontinuirano smanjuje broj prigovora, a najveći broj, više od 70 posto, rješava se unutar 24 sata, odnosno pri prvom kontaktu s klijentom", kažu u osmoj po veličini banci u Hrvatskoj, s 19,8 milijardi kuna imovine i 600.000 klijenata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu