Švedski modni maloprodajni lanac Hennes & Mauritz objavio je u ponedjeljak da mu se prodaja u ožujku smanjila šesti mjesec zaredom, zbog duge zime koja se nadovezala na prigušenu potrošnju u Europi u uvjetima recesije.
Prodaja u trgovinama otvorenim godinu dana i dulje pala je 12 posto iskazano u lokalnim valutama u odnosu na isto razdoblje lani kada su temperature bile neuobičajeno visoke. Ukupna je prodaja smanjena četiri posto.
U prošlogodišnjem ožujku ukupna je prodaja porasla čak 26 posto dok je ona koja obuhvaća samo trgovine otvorene godinu dana i dulje poskočila 16 posto.
U H&M-u objašnjavaju da je pad prodaje u prošlom mjesecu rezultat dugog razdoblja niskih temperatura i snijega, posebice u Europi i Sjevernoj Americi, koje je odgoilo početak sezone za proljetne kolekcije.
"Neuobičajeno niske temperature nastavile su se i u travnju, prije svega u Europi", naveo je H&M u priopćenju.
"Suzio se vremenski okvir u kojem možete prodavati proljetnu odjeću i to bi moglo rezultirati određenim popustima", tumači analitičar Sydbanka Soren Hansen. "Mogli bi možda prodati više odjeće u travnju ali nisam siguran da će uspjeti nadoknaditi gubitak u ožujku", dodao je.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.nema XXL brojeva uopće u ponudi za sako [emo_mrgud]
Uključite se u raspravu