Tvrtka Hertz jedna je od najvećih rent-a-car organizacija u svijetu. Posluje od 1918. godine kada je idejni začetnik W. L. Jacobs uvidio potrebu na tržištu za uslugom koja tada nije postojala. Osnivač je za to vrijeme imao revolucionarnu ideju i osnovao prvu agenciju za najam automobila na svijetu u Chicagu, SAD.
Tvrtka od samog početka bilježi kontinuiran rast, a danas, s više od 100 godina iskustva u iznajmljivanju automobila, Hertz ima više od 600.000 automobila i 12.000 ureda u 160 zemalja svijeta, na 5 kontinenata. 1974. godine Autohellas s.a. postaje vlasnik franšize za Grčku, a od 2015. dobiva franšizu za Hrvatsku.
U Hrvatskoj flotu čine skoro sve marke vozila, a tvrtka djeluje kao franšizna tvrtka Hertz International i korisnicima pruža usluge dnevnog najma vozila, mjesečnog i dugoročnog najma vozila, te upravljanja voznim parkom. Hertz je potpuno orijentiran svojim korisnicima i pokriva sve potrebe za vozilom pojedinaca, obitelji, organizacija, kratkoročno ili dugoročno.
Jasno definirana strategija poslovnog razvoja tvrtke ima za cilj daljnje širenje flote, ali i kvalitete i širine ponude usluga. Pažljivo se osluškuju potrebe tržišta kako bi se promptno reagiralo i prilagodilo. Cilj tvrtke je raditi i na educiranju tržišta budući da novi trendovi diktiraju redefiniranje mobilnosti. Dugoročni najam je već dosta dugo i značajno zastupljen u svijetu jer je sve veći trend neposjedovanja automobila. Hertz ide u korak sa suvremenim trendovima koji će omogućiti još veću kvalitetu mobilnosti korisnika budući da im je uz dugoročni najam osiguran niz pogodnosti uz povoljne uvjete.
Hertz ima fleksibilan pristup, ne samo poslovanju, nego i potrebama korisnika, a pošto je zabilježena trenutna nestašica automobila, korisnicima su na raspolaganju i druge mogućnosti osim dugoročnog najma. Trenutno je dosta tražena i opcija mjesečnog najma čime se klijentima nudi optimalno rješenje za posjedovanje automobila dok ne dođe do isporuke novih automobila.
Bez briga oko posjedovanja, održavanja i administracije
Dugoročni najam aktualna je tema zadnjih desetak godina, a posljednjih par godina intenzivnije se razvija ova usluga koja je mnogima najisplativije rješenje za mobilnost. Tvrtke se odlučuju za dugoročni najam jer im ovakav koncept usluge pruža mnoge pogodnosti.
Fiksno mjesečno plaćanje, rješavanje problema i briga oko posjedovanja, održavanja te administracije što predstavlja mnogima veliko opterećenje. Hertz korisnicima rješava registraciju, osiguranje, sve servise, zamjenu pneumatika, pomoć na cesti 0-24, popravke, osigurava po potrebi zamjensko vozilo, fleet management, znači potpunu i sveobuhvatnu brigu o vozilu te mogućnost planiranja mjesečnih troškova, bez nepoželjnih iznenadnih troškova.
Dugoročni najam usluga je koja tvrtkama štedi resurse i vrijeme jer se tvrtka specijalizirana za to, Hertz Hrvatska u potpunosti brine za sve. Tvrtkama je osiguran jedan partner i jedan račun za sve usluge i vlastiti account manager. Ugovor se potpisuje na razdoblje od 1 do 5 godina, a moguće je unajmiti vozilo iz postojeće flote Hertza ili potpuno novo vozilo.
Jako je atraktivna mogućnost odabira iz cjelokupne ponude novih vozila na hrvatskom tržištu što čini ponudu skoro neograničenom.
Ponuda se redovito proširuje
Ponuda automobila u Hertzu se redovito proširuje i obuhvaća sve kategorije vozila, za sve potrebe i razine u hijerarhiji, kao i vozila za prijevoz tereta i putnika. Najviše su traženi manji i srednji gradski automobili s automatskim mjenjačima te automobili više klase za srednji i viši management.
Hrvatska definitivno prati svjetske trendove i procjenjuje se da je skoro 20.000 vozila u dugoročnom najmu, a ta brojka samo raste.
Tvrtka Hertz Hrvatska je bitan korak u prilagodbi poslovanja novim trendovima na svjetskom i europskom tržištu napravila na vrijeme i zato u 2022. ide s još većim ciljevima. Nakon što je globalna situacija s epidemijom od 2020. utjecala i na cjelokupnu automobilsku industriju, očekivanja su da će se tržište automobila uskoro stabilizirati.