Jedan od vodećih fiksnih telekomunikacijskih operatora u Republici Hrvatskoj, Optima Telekom i Grizli komunikacije, agencija koja pruža cjelovite komunikacijske usluge, sklopili su ugovor o suradnji. Grizli komunikacije vodit će cjelokupne odnose s javnošću te brinuti o sadržaju na društvenim mrežama Optime Telekoma u Hrvatskoj s ciljem upoznavanja šire javnosti s brojnim novitetima ovog telekomunikacijskog operatera. Nadolazeću jesen Optima Telekom će obogatiti različitim kreativnim i društveno odgovornim projektima, kao i nizom pogodnosti za postojeće, ali i buduće korisnike.
Agencija Grizli komunikacije na tržištu je prisutna nešto duže od tri godine, a njezina komparativna prednost ističe se u pružanju 360° komunikacijskih usluga za klijente, što podrazumijeva vođenje odnosa s javnošću i komunikacije na društvenim mrežama, kreiranje on line kampanja, kreativnih oglašivačkih koncepata, gerilsko oglašavanje, dizajn i organizaciju evenata. U kratkome periodu prisutnosti na hrvatskome tržištu, agencija je pridobila povjerenje velikog broja klijenata i kontinuirano surađuje s velikim tvrtkama iz različitih industrija, ali i pruža cjelovitu potporu startup projektima, za što je osobito specijalizirana.
„Optima planira niz aktivnosti usmjerenih na korisnike usluga te nam je pritom vrlo važno imati pouzdanog partnera s kojim možemo surađivati na različitim komunikacijskim platformama. Uživamo pripremajući nove, zanimljive projekte kojima ćemo unijeti promjene na hrvatskome telekomunikacijskome tržištu.” – rekla je Irena Domjanović, članica Uprave Optima Telekoma.
„Izuzetno smo ponosni što je Optima Telekom odabrala upravo Grizli komunikacije za odnose s javnošću u Hrvatskoj. Drago nam je što možemo pružiti cjelovitu komunikacijsku potporu kompaniji koja uspješno odgovara na sve izazove tržišta. Za našu agenciju ovo je još jedan od niza uspjeha i izazov kojem ćemo pristupiti odgovorno i s entuzijazmom.“, – rekao je Tomislav Čehulić, direktor Grizli komunikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu