Od ukupnog broja potrošača u Hrvatskoj, koji kupuju trgovačke marke, njih više od polovice (57%) smatra da su jednako kvalitetne kao i brendovi poznatih proizvođača, stoji u šestom broju Trgovca, b2b magazina Poslovnog dnevnika. Čitanost Trgovca među vodećim ljudima u maloprodaji i industriji robe široke potrošnje iznosi 40.000.
Samo 4% ispitanih misli da su robne marke bolje od “pravih” proizvođačkih marki, dok ih 39% drži lošijima. Nije tajna, iako to proizvođači ne žele priznati, da se velikim svjetskim kompanijama ne isplati posebno proizvoditi trgovačke privatne marke. Zato veliki proizvođači samo na svojim brendovima nalijepe novu etiketu i upakiraju u ambalažu trgovačke robne marke. U najvećem hrvatskom trgovačkom lancu Konzumu kažu da njihova trgovačka marka K-Plus uživa najveću popularnost među potrošačima u Hrvatskoj, prema istraživanju Ipsos Pulsa. Ponuda Konzumove trgovačke marke podijeljena je na nekoliko potkategorija. To su Standard, K-Plus i Volim najbolje, dok je Rial veleprodajna marka koju kupuju mali trgovci.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu