Hrvatska tvrtka glamuroznim spavaćicama vraća stari sjaj i priprema se za izvoz

Autor: Božica Babić , 06. svibanj 2016. u 09:11
Linija koju je dizajnirala Marija Cvitanović u trgovinama će biti sredinom svibnja

Šef Uprave Tihomir Babić kaže da im je adut suradnja s domaćim dizajnerima.

Tekstilna industrija Pounje iz Hrvatske Kostajnice svojedobno je s brendom Plavi cvijet diktirala modne trendove na tržištima regije u asortimanu ženskog dnevnog i noćnog rublja. Predsjednik Uprave Tihomir Babić ističe kako su odlučili staru slavu vratiti suradnjom s hrvatskim dizajnerima i stoga su pokrenuli partnerski projekt s dizajnericom Marijom Cvitanović. 

Dašak glamura
Suradnja datira od prošle godine, a lani predstavljena kolekcija proizvoda pod brendom Marka M vintage glamour Pounje od polovice svibnja bit će dostupna u trgovinama. Cvitanović je inspiraciju za modni uradak pronašla u holivudskim filmskim divama iz 50-ih godina prošlog stoljeća, pa je u nove kreacija rublja ugradila dašak njihovog odjevnog glamura. "U Pounju su htjeli nadoknaditi nedostatak nekadašnjeg brenda, a moje vizije odlično su se uklopile i tako je nastao naš zajednički projekt," prisjeća se Marija Cvitanović i dodaje: "Ovo je zapravo tek početak, kako se izmjenjuju sezone, tako ćemo tržištu kontinuirano nuditi nove linije proizvoda". U  novoj kolekciji ženskog rublja, koja će na tržištu biti dostupna polovicom svinja, dominiraju čipka i svila.  

Veliki planovi 
Pounje od 2013. kroz predstečajnu nagodbu nastoji riješiti nagomilane probleme koji tvrtku sputavaju u razvoju. Ta je kalvarija konačno u završnoj fazi, nedavno je prihvaćen poslovni plan o operativnom i financijskom restrukturiranju, objašnjava Babić. Kaže kako su se konačno stekli uvjeti za kvalitetno restrukturiranje bilance. Vjerovnici su prihvatili otpis trećine potraživanja, druga trećina obveza bit će riješena kroz nekretnine, što je dogovoreno s bankarima. Za ostatak dugova, a riječ je o obvezama u visini oko sedam milijuna kuna, dogovoreno je više modela uz poček od jedne do dvije godine, dok će se isplata potraživanja protegnuti kroz razdoblje od četiri do šest godina.  

"Time nam zaduženost pada ispod 30 posto i više nemamo nikakvih kratkoročnih potraživanja", ističe prvi čovjek Pounja. Ovakav rasplet, objašnjava, otvara tvrtki prostor za nove velike planove i uspješniji razvoj proizvodnje te još snažnije brendiranje asortimana. Pounje, dodaje, izvozi u Sloveniju, BiH i Makedoniju, a nakon kraće stanke uskoro se vraća i na tržište Srbije, koje izvrsno prihvaća ukupan asortiman iz njihove ponude.  Usto, dodaje, sustav veleprodaje već nadograđuju vlastitom mrežom trgovina. Zasad su dvije otvorene u Zagrebu i jedna u staroj jezgri Dubrovnika, a u planu je uskoro i otvaranje trgovine u Splitu.   

Režu minus 
Pounje je 2015. zaključilo sa 9,19 milijuna kuna prihoda i 1,5 milijuna kuna gubitka, no minus je 18 posto manji nego u 2014. Prvi kvartal 2016. donio je 1,92 milijuna kuna prihoda, uz iskazani gubitak od 438 tisuća kuna, dok je u istom razdoblju godinu prije minus iznosio 727 tisuća kuna. U tvrtki radi 78 zaposlenika, no s obzirom na to da prodaja raste više nego prethodnih godina, u Pounju planiraju povećati broj radnika. 

Komentirajte prvi

New Report

Close