Juice bar sa svježe cijeđenim sokovima po recepturi uglednih hrvatskih nutricionista već na ulazu, gastroteka sa sušijem, jelima iz woka ili jelima s ražnja i po narudžbi, egzotična zelena tržnica, pub s više od 60 novih vrsta piva i s multimedijalnim izložbenim prostorom, mesnica s delikatesama poput čuvene kobe govedine i argentinske janjetine te ribarnica s najbiranijom ribom poput zubatca, gofa, morskog psa ili sabljarke s posebnim odjelom za hlapove i školjke, samo su dio ponude najnovijeg Agrokorova Super Konzuma Radnička u Zagrebu, s kojim su, kako je rečeno večeras na otvaranju, postavljeni potpuno novi standardi maloprodaje u Hrvatskoj i regiji. Riječ je, naime, o više od 30 milijuna kuna vrijednom ulaganju u preuređenje 5100 kvadrata nekadašnjeg Mercatora, u kojemu je zaposleno 166 radnika, a kako bude rastao promet, zapošljavat će ih i više, kazao je predsjednik uprave Konzuma Darko Knez.
– Ovime je Konzum još jednom pomaknuo granice svoga poslovanja i u manje od 20 dana predstavio dvije najnovije investicije vrijedne 60 milijuna kuna, koje su otvorile 300 radnih mjesta: novu Konzum klik – online prodavaonicu i novi Super Konzum Radnička, koji je kruna preuzimanja Mercatora. Otvaranje najmodernijeg Super Konzuma na mjestu nekadašnjeg Mercatora svjedoči još jednom o opravdanosti spajanja dviju velikih kompanija, koje u zajedništvu potvrđuju lidersku poziciju u maloprodaji u Hrvatskoj i u Sloveniji, kao i u cijeloj regiji u kojoj posluju – kazao je Knez.
U 'zlatna vremena' Mercator je, ističe, na toj lokaciji ostvarivao 300 milijuna kunaprometa godišnje, a u vrijeme Agrokorova preuzimanja 120 milijuna kuna. Stoga su od novog konceptualnog odmaka od svakodnevne trgovine, prilagođenog potrebama modernog kupca i njegovu užurbanom stilu, velika. Naglašava i kako je Konzum u manje od 20 dana predstavio dvije najnovije investicije, ukupno vrijedne 60 milijuna kuna, koje su otvorile 300 radnih mjesta – novu Konzum klik – online prodavaonicu i novi Super Konzum Radnička.
Novi Super Konzum ima više od 37.000 artikala, divovski zasebni odjel igračaka Dream Factory, a po njemu se može „šopingirati“ i sa „shop and touch“ kolicima koja kupca navode i na najbliži put do željenog artikla. Uz Konzum su i trgovine Tehnomarketa, Intersporta, Modiane, Benettona, CCC-a, Bio Bio, Chicco, Zlatarna Celje, Benetton… te modni brend Tesca F&F kojega je Konzum ekskluzivni zastupnik. Do kraja 2016. u Hrvatskoj će se otvoriti još 7-8 F&F-a, a potom će se širiti na regiju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Lijepo za pokušaj ali ovo je kao da pokušavaju napraviti bolji parni stroj u vrijeme izuma benzinskog stroja. Nema šanse
cesto sam citao da najjeftiniji ducani imaju betonske podloge i jeftine stalaze.
pa sada vi vidite od cega se ova sva raskos financira.
Bravo Todoriću , veselim se i ja jer imam dionice Konzuma.
Boja je dobra , pa neće biti potrebno ju mjenjati kada nam dođu ISIL-ovci.
Super izgleda ali to ne znaci puno osiromasenom narodu. Zato se Kaufland-Lidl grupa po prihodima sve vise priblizava Konzumu
Uključite se u raspravu