Hrvatska tvrtka Ivančica iz Ivanca uspješno već niz godina izvozi na zahtjevnija tržišta respektabilne količine kvalitetnih cipela, a proizvodnju razvijaju i dalje te koriste poticaje za energetsku učinkovitost.
Kako piše N1, radnice u tvornici Ivančica dnevno proizvedu tisuće pari kvalitetnih cipela, dok brojka na godišnjoj razini doseže i milijun! Većina cipela koje se proizvedu ovdje bit će izvezeno, a izvoz se povećao od kada smo ušli u EU. Samo ove godine izvoz u Njemačku im se utrostručio.
Sve je počelo prije gotovo 70 godina kada je grupa postolara izrađivala cipele za zagorske rudare, a danas je ovo uspješna tvornica koja zapošljava preko 800 radnika, a izvozi u više od 20 zemalja svijeta. Danas su posebno ponosni na svoju kolekciju dječjih cipelica – i to posebno one zdrave, napravljene od prirodnih materijala, visoke kvalitete.
Kako je Poslovni.hr ranije pisao, upravo je Ivančica iz Ivanca primjer kako se postojeći brend može sačuvati te dalje razvijati na zahtjevnom, ali vrlo potentnom zajedničkom tržištu Europske unije. "Ivančica je na izvoznom tržištu prisutna već više od 40 godina, od čega smo gotovo 30 godina povezani sa našim inozemnim partnerom, čija nas je suradnja u proteklih nekoliko godina dovela među najizvrsnije izvoznike. Strategija razvoja fokusirana je na razvoj vlastitog branda i razvoj tržišta s ciljem povećanja udjela vlastitih proizvoda u ukupnom izvozu.
Izvozimo u više od dvadeset zemalja diljem svijeta, a najznačajnija tržišta su Njemačka, Velika Britanija, Francuska, Austrija, SAD i Kanada. Fokusirani smo na Njemačku, koju smatramo velikim potencijalom s obzirom da se radi o tržištu sa nešto više od 80 milijuna stanovnika sa dobrom kupovnom moći", kaže Nada Zver. Direktorica ove uspješne tvrtke pojašnjava da im u praćenju trendova na tržištu, osim vlastitih posjeta raznim tržištima i sajmovima, koriste i podaci međunarodne modne agencije i alata WGSN čiji stručnjaci pružaju duboki uvid u analizu potrošača, mode i dizajnerskih trendova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sljivan, a čiji je froddo brend?!
pa kupili su Bambi, javili da je integriran sad pod froddo i to je to.
ko je tu lud?!? pa prije nešto vremena je pisalo da je Froddo kupio tu firmu i da gasi brend Bambi. Objavljeno na istom ovom portalu:
Respekt!
Uključite se u raspravu